Леко спортно купе, празнуващо най-доброто от автомобилния спорт от 60-те години
След като предизвика сензация със своето 250 SWB Revival, британският екип на GTO Engineering днес повдига булото върху новия си проект - Moderna, леко спортно купе, празнуващо най-доброто от автомобилния спорт от 60-те години, и с участието на механика, вдъхновена от спорта.
Миналия септември GTO Engineering представи спецификациите на своя 250 SWB Revival, „подобрена“ реплика на Ferrari 250 SWB Berlinetta Competizione (40 броя произведени), задвижван от репродукция на оригиналния двигател Colombo V12 (предлага се тук във версии от 3,0 литра, 3,5 литра или 4,0 литра), работещи в комбинация с четиристепенна ръчна скоростна кутия (петстепенна скоростна кутия също се предлага като опция).
250 SWB Revival получи най-благоприятен прием от любителите на изащните автомобили , а GTO Engineering вече мисли за следващата стъпка с проекта Moderna, разработен с идеята да разшири границите на съвременното майсторство, от използване на нови материали, както и на знанията, придобити от екипа, който от 1991 г. насам, при конструирането и поддръжката на моделите на Ferrari, предназначени за пътя и пистата .
Moderna ще бъде изградена върху тръбна стоманена рамка, свързана с леки и устойчиви алуминиеви подрамки, като каросерията е проектирана от въглеродни влакна (спецификация на Формула 1) и алуминий (врати и капак).
Леката конструкция ще гарантира тегло по-малко от 1000 кг за Moderna, чиито линии, видими на първите две изображения, предложени от производителя в Твайфорд, са вдъхновени от Марк Лион (основател на GTO Engineering) и неговия екип от модели, по които са работили от 1991г.
Двуместното купе, което ще побере предно разпоожен двигател (чиито спецификации остават да бъдат уточнени), независимо окачване и мощна спирачна система и ще се основава на джанти с голям диаметър и ще се предлага с много възможности по отношение на персонализирането.
GTO Engineering не дава подробности за цената на бъдещия модел, който ще бъде произведен във Великобритания.