Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гьошев напуска рали спорта

25.10.2011 14:34

Петър Гьошев няма да кара поне една - две години и вече е пуснал в продажба двата си състезателни автомобила и цялата налична техника.

Като основни причини за решението на Престиж рали тим състезателят посочи липсата на финанси, тежкото положение на спорта в страната и избирането на новия председател на БФАС Александър Александров. Гьошев отрече същевременно слуховете, че след продажбата на основния му спонсор "Булгартабак", новият собственик "ВТБ Капитал" е отказал финансова подкрепа.

"Мислим да се отказваме от спорта. Причините за това са много - финансови проблеми, ситуацията като цяло и новото ръководство на Федерацията, което не ни допада", коментира пилотът на Престиж пред колегите ни от „Дневник“. Преди две седмици Гьошев и Спасов подкрепиха кандидатурата на Камен Михайлов за председател на БФАС, но той загуби в балотажа от Александър Александров.

През последните две години Гьошев е най-бързият роден пилот на рали "България", бореше се и за титлата, съответно с Крум Дончев и Димитър Илиев, но завърши шампионата на трето място. През март екипът стана един от трите в България, които разполагат със S2000 автомобил, но така и не можа да свикне с настройките на сглобения в България Peugeot 207 S2000.

Гьошев обясни, че решението за оттеглянето му е взето след дълго и сериозно обмисляне. "Причината не е в новия собственик на "Булгартабак". Компанията ни задължава да караме в България, което не ни устройва, защото тук няма смисъл. Решението не е само мое. Засега спираме, просто няма смисъл", каза Гьошев.

Пилотът обясни, че и преди взимането на крайното решение е имал планове да не кара в България през следващия сезон. "Искахме да се представим в чужбина, но парите не ни стигат за това. Ситуацията у нас няма да се промени, а ако това стане, ще е поне след една - две години. Ако се случи, тогава ще го мислим", каза Гьошев.

Екипът е пуснал в продажба своя Peugeot 207 S2000 заедно с камиона, ремаркето, резервните части и дори тентите с логото на тима на цена 320 хиляди евро. Отборът продава и предишния си автомобил Mitsubishi Lancer Evo IX, с който периодично участваше в планинския шампионат през тази година.

"Продаваме и двата автомобила. Ако не намерим пари да караме, ще бъде грехота това Peugeot да стои в гаража. Ако пък не успеем да продадем автомобилите, най-вероятно ще караме колкото можем", заяви Гьошев.

Той допълни, че все пак прави опити да намери нови рекламодатели. "Продаваме автомобилите и в същото време търсим спонсори. Движим двете неща успоредно. Което стане по-първо, това ще бъде бъдещето ни", завърши пилотът на Престиж.

Коментари
comments powered by Disqus