Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Haas публикува първите визуализации на VF-20

07.02.2020 09:58

Новият автомобил очаквано заема голяма част от дизайнерските решения на Ferrari

Haas ще представи официално новия си автомобил преди началото на предсезонните тестове в Барселона на 19 февруари, но въпреки това публикува първите официални визуализации в четвъртък вечер. 

Най-видимата промяна в новия автомобил на американците засяга цветовата схема, която се завръща към познатото черно-бяло с червени елементи, загърбвайки миналогодишната визия, която бе базирана на спонсорския договор с Rich Energy. Далеч по-съществена обаче е ревизията на предното крило, чиито крайни хоризонтални елементи заимстват решението на Ferrari от миналия сезон.

Генът на Скудерията се забелязва и във високо позиционираните отвори на радиаторните кутии. Същевременно т.нар. „рейк”, който се определя от височината на задното окачване спрямо предното, също е много по-ясно изразен спрямо VF-19.

Миналият сезон бе пълен кошмар за най-новия отбор на стартовата решетка. Слаба корелацията между данните от аеродинамичния тунел и реалните условия доведоха до куп проблеми, свързани предимно с използването на гумите. Стигна се дотам, че Ромен Грожан поиска старата версия на автомобила от Австралия, докато Кевин Магнусен използваше последните ъпдейти.

Очакванията на отбора се, че направените промени ще елиминират пропуските от миналата година и Haas отново ще се бори за точки в средата на таблицата зад Голямата тройка на Mercedes, Ferrari и Red Bull.

Коментари
comments powered by Disqus