Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хамилтън може да бъде наказан за Гран при на Турция

05.10.2021 12:06
Хамилтън може да бъде наказан за Гран при на Турция

Mercedes обмисля дали да смени задвижващата система на световния шампион

През този сезон всеки състезател има на разположение три двигателя, като използването на четвърти се наказва, като в общия случай санкцията води до старт от дъното на решетката. Част от състезателите вече минаха по този път, включително и Макс Верстапен, който се възползва по перфектен начин от условията в Русия и завърши втори, въпреки че потегли последен.

Валтери Ботас също получи нова задвижваща система за състезанието в Сочи за разлика от лидера в шампионата Люис Хамилтън, който все още се справя с три задвижващи системи. Почти сигурно е обаче, че и британецът ще се нуждае от нов двигател в оставащите седем състезания до края на сезона, като Mercedes все още обмисля кога е най-подходящо да се случи това.

„За момента участваме старт за старт и следим каква е динамиката и надеждността на двигателя“, коментира Тото Волф за RTL.

„Ако ще правим смяна, тя ще се случи спонтанно. Минусите за нас ще са същите като за Red Bull в Сочи.“

Спонтанното решение обаче може да се случи още тази седмица, признава тим шефът на Mercedes пред Sky Sports.

„Възможно е. Все още не сме решили точно кога и как. Най-важното е да не отпаднем заради технически проблем. Иначе може да се справим с възходите и паденията. Няма значение дали си втори, трети. Важното е да завършваш, защото шампионатът е дълъг.“

„Ето защо следим параметрите на двигателите и правим всичко по силите си да сведем до нула техническите проблеми“, завършва Волф. 

Коментари
comments powered by Disqus