Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хамилтън: Не бях на ниво!

21.04.2009 12:17

Световният шампион призна, че не е доволен от представянето си в Китай, въпреки че спечели три точки.

Хамилтън стартира отлично и десет обиколки след началото на надпреварата се движеше на пета позиция, независимо че бе най-тежък от всички пилоти в първата десетка. Серия от завъртания на наводнената писта в Шанхай обаче го остави без никакъв шанс за по-предно класиране и той завърши шести, на шест секунди зад втория пилот на McLaren Хейки Ковалайнен.

„Състезанието беше много тежко. Видимостта, особено в началото, беше ужасна. Нищо не се виждаше. За щастие по-нататък ситуацията се подобри леко“, пише Люис в собствения си сайт. „За съжаление направих няколко завъртания. Обичам да карам дъжд, но в неделя определено не бях на ниво. След края ме поздравяваха за добрия резултат, но като цял съм разочарован от представянето си.“

Ако не бяха грешките в началото на състезанието и в последните десетина обиколки, Хамилтън имаше напълно реален шанс за подиума заради двете излизания на автомобила за сигурност и стратегията на McLaren с едно спиране. Признава го и самият той.

„Исках да се представя по-добре. Хубаво е, че и двата автомобила на отбора завършиха в зоната на точките, но си мисля, че имахме потенциал за нещо повече. Движех се пети преди да се завъртя в началото, а с оглед развоя на надпреварата, мисля, че имах напълно реален шанс за по-предно класиране, дори и за подиума.“

Пилотът на McLaren се надява, че прогресът на отбора ще продължи и тази седмица в Бахрейн, където ще се проведе четвъртия кръг за сезона.

„Ще разполагаме с някои нови части за Бахрейн. Надявам се да окажат положителен ефект върху представянето ни. Винаги, когато се движим напред, удоволствието е голямо. Не съм и предполагал, че ще съм толкова радостен, след като се преборих за място в третия тур на квалификациите в Шанхай. Но го направихме! Благодарение на огромните усилия от страна на целия отбор по развитието на автомобила. Надявам се тази тенденция да се запази.“

Коментари
comments powered by Disqus