С помощта на препрограмиран блок за управление Hartge успява да повиши мощността на трилитровия дизел от 235 на 275 к. с. Максималната тяга от друга страна е увеличена на 600 Нм.
Оборудваният с 6-степенен автоматик SUV изпълнява класическия спринт за 7,4 секунди и постига върхова скорост от 232 км/ч. Клиренсът на Hartge X5 е понижен с 30 мм посредством комплект нови пружини и система за регулиране нивото на задния мост.По модифицираната каросерия на X5 са монтирани масивни 22-цолови колела, коруби на страничните огледала от сребрист карбон, нова задна престилка и овални накрайници на изпускателната система от благороден метал.
В интериора пък се натъкваме на разграфен до 300 км/ч скоростомер с металически циферблати и червени показатели. Декорации от алуминий, карбон и велур формират своеобразен завършек в рестилизирането на салона.