Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хартли вероятно ще замени Гасли в Toro Rosso

12.10.2017 19:23
Хартли вероятно ще замени Гасли в Toro Rosso

Себастиен Буеми е другият кандидат за вакантното място

Пиер Гасли няма да кара в предстоящата Гран при на САЩ, за да вземе участие в последния кръг от японската Супер Формула, където спори за титлата с Хироаки Ишиура. Това отваря едната позиция в Toro Rosso, тъй като Карлос Сайнц вече е част от екипа на Renault.

На този етап тим шефът Франц Тост и ръководството на Red Bull не е решило кой ще замести Гасли, но фаворитите са настоящият заводски пилот на Porsche в LMP1 Брендън Хартли и шампионът във Формула Е за предходния сезон Себастиен Буеми. Един от двамата ще си партнира с Даниил Квят, който се завръща в отбора.

Хартли участва в програмата на Red Bull в края на миналото десетилетие, като през 2009 и 2010 г. бе официален резервен пилот на тима. Той обаче така и не получи шанс за изява във Формула 1 и пренасочи усилията си към WEC, където записа и най-големите си успехи. През 2015 г. спечели титлата с Porsche, като негови съотборници бяха Марк Уебър и Тимо Бернхард, а през настоящия сезон триумфира в „24-те часа на Льо Ман” с Бернхард и Ърл Бамбър.

Според слуховете Хартли има предварително споразумение с отбора на Чип Ганаси за IndyCar догодина, тъй като Porsche ще прекрати заводската си програма в LMP1 в края на този сезон. Взаимоотношенията му с настоящия и бъдещия работодател не би трябвало да са пречка за евентуален дебют във Формула 1, но ако Хартли не получи зелена светлина да кара на пистата в Остин, Себастиен Буеми ще заеме овакантеното място.

Буеми също бе част от програмата на Red Bull и кара за Toro Rosso от 2009 до 2011 година. Най-силните му изяви обаче остават с Toyota в WEC, където спечели титлата през 2014 г., и във Формула Е с e.dams Renault, където също стана шампион, но през сезон 15/16.

Коментари
comments powered by Disqus