Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Haval H6: Пълен напред

12.06.2019 09:30

Зад волана на новото предложение на китайската марка за българския пазар

Haval H6 e нагледен пример за това колко бързо напредва китайското автомобилостроене в създаването на продукти на световно ниво.

Всъщност темповете, с които еволюира китайската автомобилна индустрия са едновременно забележителни и плашещи. Забележителни за тези, които я наблюдават като специалисти, любители или потенциални клиенти – и плашеща за конкуренцията. Защото истината е, че в технологично отношение днес водещите китайски автомобилни компании се намират приблизително там, където бяха южнокорейците преди 6-7 години. А може би дори малко по-напред. Очевидно солидните финансови ресурси, амбицията за развитие и не на последно място цялото ноу-хау, което големите компании в Поднебесната империя натрупаха покрай многобройните съвместни предприятия с водещите европейски автомобилни концерни, осигуряват повече от сериозен потенциал за едно успешно бъдеще на китайските возила.
Несъмнено Great Wall e сред фирмите, които най-красноречиво показват сериозните намерения на Китай да навлезе във води, които доскоро бяха запазена територия за европейски, японски и южнокорейски компании. Нейната дъщерна марка Haval е специализирана изцяло в производството на SUV модели (което само по себе си вече е успешен пазарен ход) от различен калибър, като два от техните продукти вече се продават успешно на родния пазар. С по-малкия от тях – Н2, вече сме ви запознавали подробно през 2017 година. Сега дойде време за първа среща със значително по-големия H6, който е призван да се конкурира с модели от ранга на Nissan Qashqai, Nissan X-Trail, Renault Kadjar, Renault Koleos, Ford Kuga и така нататък.

Добро първо впечатление


Външността на автомобила постига именно внушението, което търсят повечето купувачи на SUV автомобили – за демонстрация на престиж и висока класа. Да, вярно е, че в дизайна личат някои заемки от стилистиката на други, познати вече модели на други компании. Не може да се отрече обаче, че Н6 има достолепна осанка и изглежда добре, а големите колела, хромираната решетка и предните LED фарове му придават допълнителен авторитет. Още по-интересни стават нещата, когато човек надникне в интериора – материалите тук са дори доста по-приятни на вид и допир, отколкото при голяма част от конкурентите.

Повече за впечатленията ни от новия Haval H6 можете да откриете на страниците на юнския брой на списание auto motor und sport България.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Мирослав Николов

Коментари
comments powered by Disqus