Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Haval Jolion: New kid in town

07.02.2022 10:10

Зад волана на едно от най-новите попълнения в моделното портфолио на Great Wall Motors

Haval Jolion несъмнено е поредно доказателство колко бързо се развива целия концерн Great Wall Motors. Без значение дали говорим за дизайн, за технологии, или за цялостно представяне, продуктите на този голям играч на китайската автомобилна сцена стават все по-добри и все по-добри с всяка смяна на поколенията, а бързината, с която се случват еволюционните промени.

Нагледен пример в казаното дотук е най-новият модел, който Great Wall Motors предлага на своите клиенти. Зад името Haval Jolion стои директен наследник на Haval H2, тоест става дума за SUV модел с дължина на каросерията малко под 4,50 метра, замислен като предимно градски автомобил, но предлагащ достатъчно добра функционалност и за пълноценна семейна употреба. За разлика от предшественика си, Jolion не предлага опция за задвижване на колела, а е наличен само с предно предаване. По отношение на задвижването възможността за избор се свежда до механична шестстепенна трансмисия или седемстепенна предавателна кутия с два съединителя, с каквато беше екипиран тестовият автомобил. Двигателят е 1,5-литров бензинов с турбопълнене, а основните му показатели са 143 к.с. мощност и 210 Нм максимален въртящ момент. Задвижващият тракт впечатлява приятно със своя темперамент, а скоростната кутия върши своята работа дискретно и адекватно. Нивото на обезшумяване също е на много добро равнище. Управлението дава прилична обратна връзка за контакта на предните колела с пътя, а поведението на Jolion е радващо солидно с изразено усещане за тежест.

Повече за първите ни впечатления от новия Haval Jolion ще откриете на страниците на специалния брой януари-февруари на списание auto motor und sport България, който е посветен на настоящите и бъдещите класики в автомобилния свят и идва в комплект със специално приложение "VW Taigo".

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Мирослав Николов

Коментари
comments powered by Disqus