През щанда на марката за 9-те дни на салона в София преминаха около 20 000 души
Автомобилен салон София 2015 отмина с рекордна посещаемост и огромен интерес към произвежданите в България автомобили с марка Great Wall. През щанда на марката за 9-те дни на изложението преминаха около 20 000 души, които имаха възможност да получат подробна информация за моделите, да се запознаят със специалните преференциални условия за покупка на SUV Н6, които предлагат от българската компания по повод Автосалона, да заявят тестово шофиране в удобно за тях време, както и да участват в томболата за спечелването на таблет Lenovo Yoga 2. Въпреки че не беше изложен на щанда, луксозният нов пикап на Great Wall Steed 6, който беше показан на специално инкогнито събитие за журналисти от уважавани български медии преди старта на салона, беше обект на множество запитвания от страна на настоящи потребители на Steed 5, както и от любители на активния начин на живот, които искат да закупят първия си пикап.
На щанда на „Литекс Моторс“ бяха обособени две зони – едната посветена на вече разпознаваемата в страната и Европа марка Great Wall, а другата – за предпремиерно показания в Европа луксозен HAVAL. Специално за предпремиерата на HAVAL настоящите и бъдещи дистрибутори на Great Wall в Европа доведоха журналисти от Италия, Сърбия, Македония, Румъния и Полша, които да отразят дългоочакваното събитие.
На огромен интерес от страна на посетителите се радваше флагманът на българския производител Great Wall H6 Domino. Атрактивното двуцветно купе и елегантният дизайн безспорно са първото, което привлича посетителите, но онова, което задържа вниманието им са характеристиките на самия автомобил. Заявените тестови шофирания за Н6 директно на щанда на компанията са над 100 за дилърствата в цялата страна. Още много бяха заявени чрез онлайн формата в официалния сайт на Great Wall. Специално по повод Автосалона потребителите могат да изберат дали да вземат своя нов Great Wall H6 с 0 лв. първоначална вноска или с до 4000 лв. отстъпка, което бе приветствано от посетителите в зала 3 на Интер Експо Център. Именно по тази промоция бяха сключени и значителен брой сделки в рамките на изложението. Поради големия интерес към предложението, офертата ще остане валидна до края на декември.
Независимо, че премиерата на HAVAL не се очаква преди средата на 2016 година, луксозните модели привлякоха немалко ценители и потребители на премиум марки, който изразиха нескритото си възхищение и одобрение на бъдещите модели на „Литекс Моторс“. Нещо повече, не липсваха хора, които искаха да запазят своя HAVAL още сега.