Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хечбекът DS 4 получи три нови турбо двигателя

05.02.2015 10:39
Хечбекът DS 4 получи три нови турбо двигателя

От тази година моделната линия DS вече е самостоятелна марка, но в преходния период моделите й се продават в шоурумовете на Citroen

Увеличаване на мощността с намаляване разхода на горивото и емисиите – това е лайтмотивът в гамата на хечбека DS 4 с пет врати. В автомобила вече е монтиран турбо бензинов двигател с директно впръскване 1,6 THP 165 S & S (240 Нм) със 165 конски сили. Той отговаря на нормите на Евро 6. Този агрегат сменя предишния ТНР (той развиваше 150-160 к.с., в зависимост от марката, модела и пазара), който пък покриваше изискванията на стандарта Eвро 5.

Новият бензинов мотор работи в комбинация с шестстепенна автоматична предавателна кутия. Средният разход на гориво на модификацията е 5,5 л/100 км (емисиите на въглероден двуокис са под 130 г/км). Агрегатът е с 29% по-икономичен от стария DS 4 THP 160.

Новият бензинов двигател е еволюция на агрегата от фамилията Prince, доработен съвместно с BMW. Там основно е модернизирана горивната система. Например, налягането при впръскването на горивото е повишено от 120 на 200 бара, ревизирани са дюзите, внедрено е и двойно инжектиране в рамките на цикъла. В допълнение, оптимизирано е управлението на бензиновата и водната помпа, добавена и системата Start/Stop.

В допълнение, при DS 4 се появяват и нови дизелови двигатели. Това са BlueHDi 150 S & S (370 Нм) и 180 S & S (400 Нм). Първият е комбиниран с шестстепенна механична кутия, а вторият - с автоматична. Разходът на гориво на първия е 3,9 л / 100 км (20% по-ниско, отколкото при стария дизел HDi 135), емисиите на въглероден диоксид - 100 г/км. Неговият събрат със 180 конски сили консумира 4,3 л/100 км (113 г/км CO2). За сравнение , днешният агрегат HDi 160, също с автоматик, харчи 5,7 литра на сто и отделя 149 г/км въглеродин двуокис.

Вече е известно, че от тази година моделната линия DS вече е самостоятелна марка, но в този преходен период моделите й се продават в шоурумовете на Citroen.

Коментари
comments powered by Disqus