Стартът на модернизирания модел в Южна Корея е планиран за третото тримесечие на 2020 г.
Интригата с двигателите на обновения Stinger е решена. Актуализацията на гамата наистина е завършена, но не всички пазари ще бъдат засегнати. Така в Южна Корея, САЩ и Мексико Kia Stinger ще бъде предложен с нов двигател 2,5 T-GDi Smartstream (304 к.с., 422 Нм) с директно впръскване и турбокомпресор. (Същото важи и за новото поколение на седана Genesis G80.) Агрегатът 2,5 е позициониран в гамата на Stinger между 2,0 T-GDI (255 к.с., 353 Нм) и 3,3 T-GDI (370 к.с., 510 Нм). 3,3 моторът също има свои промени, но все пак в зависимост от пазара.
Стартът на модернизирания Stinger в Южна Корея е планиран за третото тримесечие на 2020 г., всъщност през есента, а автомобилът ще се появи на други пазари до края на годината.
И трите изброени двигателя работят заедно с осемстепенна автоматична трансмисия.
Факт е, че на обновения Stinger с 3,3 шестцилиндров турбо двигател електронно контролираният клапан в изпускателната система се въвежда като стандартно оборудване. Той осигурява на автомобила по-мек звук в режимите Eco или Comfort и по-агресивен и по-плътен спортен. Междувременно модифицираният изпускателен тракт води до увеличаване на каталожната мощност на двигателя от 370 к.с. на 373 к.с. Нововъдението се отразява на всички пазари, с изключение на Европа, при което 3,3 двигателят ще остане без променлив клапан в ауспуха и със същата ефективност.
Обновената мултимедийна система на Stinger, чийто тъчскрийн може да бъде 8,0 или 10,25 инча, е готова да комуникира по Bluetooth с два телефона едновременно.
Компанията добави информация за промените в оборудването на хечбека. С по-големия централен екран (10,25) гласовият контрол на много функции (навигация, музика, климат) и интерфейсите на Apple CarPlay и Android Auto се осигуряват по поръчка е. В стандартното табло, 3,5-инчовият монохромен информационен дисплей е заменен с 4,2-инчов цветен дисплей, а като опция се предлага седеминчово цифрово табло Supervision.
Автоматичното спиране на Stinger вече е в състояние да реагира на насрещния трафик, когато завива на кръстовище. Lane Keeping Assist сега също вижда краищата на пътя и следенето на слепите зони става активно. То не само предупреждава за съседен автомобил в трафика, но и избягва сблъсък, като избирателно активира спирачките от едната страна. По същия начин, наблюдението на трафика отзад преди можеше да сигнализира само за предстояща опасност, но сега е в състояние сам да приложи спирачките.
На редица пазари към автомобила са добавени дистанционен старт и дистанционно активиране на вътрешно отопление или охлаждане.
Мониторингът на слепите петна в присъствието на Supervision е допълнен от функцията на широкоъгълна снимка през камери в огледалата (снимката се подава към дигиналното табло ). Адаптивният круиз контрол сега взема предвид навигационните данни, за да намали скоростта преди завой. Появяват се системи, които предупреждават за опасни излизания от автомобила и не позволяват да забравите деца или домашни любимци на втория ред.