Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хечбекът Mazda 2 се раздели с името Demio

18.07.2019 12:25

Компактният автомобил претърпя модернизация за японския пазар

Mazda 2 с пет врати, четвърто поколение от 2014 г. досега, претърпя обновяване за японския пазар: дизайнът на екстериора е променен, оборудването е подобрено, гамата от системи за сигурност е разширена и има технически нововъведения. Местното име Demio, което се използва от 1996 г., е премахнато в полза на глобалното име, за да се съсредоточи върху самата марка.

Оттук нататък Mazda 2 ще има същата радиаторна решетка като Mazda 6 и кросоувъра CX-5. За първи път в модела се появяват адаптивни LED фарове. В новата предна броня вместо светлини против мъгла има хромирани планки, като на "шестицата".

Новата задна броня е по-проста от преди, има повторение на хромираните ивици. Преосмислена е графиката на мигачите.. В топ нивата антената на покрива се превръща в перка. Гланцовите 16-инчови колела също са нови.

Системата за възстановяване на енергията от спирачното усилие i-Eloop вече се предлага и с двата двигателя: 1,5 бензинов Skyactiv-G (110 к.с., 141 Нм) и 1,5 Skyactiv-D дизел (105 к.с., 250 Нм). Задвижването на четирите колела също може да се поръча с всеки двигател, но само с шестстепенна автоматична предавателна кутия  (има и шестстепенна механична трансмисия предавки). Споменава се и усъвършенствано окачване, но без особености. Вътрешната шумоизолация е подобрена въз основа на проучвания на човешкия слух, достатъчно, за да могат японците да говорят за подобряване на качеството на тишината.

Предните седалки са сменени. Седалката на водача притежава електрически настройки с шест позиции и памет. Медийният център Mazda Connect със същия седеминчов дисплей вече поддържа Apple CarPlay и Android Auto. Добавени са опции за тапицериите.

Допълнителните функции за безопасност включват нови фарове с двадесет индивидуално контролирани светодиода, MRCC радар круиз контрол с функция Stop & Go, модернизирана система G-Vectoring Control Plus и мониторинг на трафика. От днес започва приемането на предварителни поръчки,  продажбите на актуализирания малък по размер автомобил ще започнат на 12 септември.. За седана не се чува нищо.

Коментари
comments powered by Disqus