Предната част на хибридния хечбек е подобна на електрическия кросоувър Ariya
Nissan Note Aura с пет врати е представен като „първокласна“ версия на серийния хибрид Note. Фокусът е върху възприеманото качество, което се постига чрез дизайн, избор на цветове, материали и текстури на повърхността. Има обаче разлики в основното оборудване и в настройките на задвижващата система.
Дизайнерите са направили предната част на хибридния хечбек подобна на електрическия кросоувър Ariya. Следователно там се появяват по-тесни, отколкото на Note, светлини , преначертана броня, черна радиаторна решетка с много трапецовидни елементи.
Дължината, широчината, височината и междуосието са равни на 4045 (паритет), 1735 (+40 мм до оригиналния Note с пет врати), 1525 (+ 5–20 мм) и 2580 мм (паритет). Връзката с Note се вижда най-добре в профила и отзад (има нова броня и други светлини по отношение на пълненето).
Системата e-Power Aura се състои от атмосферен двигател 1,2 (82 к.с., 103 Нм), който задвижва само генератора, и електродвигател (100 кВт, 136 к.с., 300 Нм). Последният е с 15 кВт и 20 Нм повечеот мощността на стандартния Note. При задвижването на четирите колела е добавен отделен електрически мотор отзад (50 кВт, 68 к.с., 100 Нм). Разходът на гориво на Aura в цикъл WLTP е 3,68 / 4,4 л / 100 км (предно / задвижване на четирите колела), което е с 0,29 / 0.2 литра повече от оригиналния Note.
В архитектурно отношение Aura копира обикновения Nissan Note, но материалите тук са по-богати.
Седалките Zero-Gravity в Aura могат да бъдат тапициране в комбинация от тъкан, подобна на туид, синтетична кожа или изцяло естествена кожа. Има обаче няколко цветови варианта. На вратите, предния централен подлакътник и таблото е използван плат от туид, а около предавателния лост е добавено фино дърво. По-еластична подложка се появява на седалките и повече шумоизолиращи материали в покрива и вратите. Предните странични прозорци също са шумоизолирани.
Стандартното оборудване на Aura включва 17-инчови алуминиеви джанти с полимерни вложки. За първи път на вътрешния японски пазар системата Bose Personal Plus Sound е инсталирана с осем високоговорителя, включително тези, разположени на облегалките за глава на предните седалки.
Системата за подпомагане на шофирането ProPilot вече е включена в базовото оборудване . Цифровото арматурно табло в Aura има дисплес с 12,3 инча, докато най-обикновената конфигурация на стандартния Note използва само седеминчов дисплей. В допълнение може да бъдат купиние навигационната система Nissan Connect с деветинчов WXGA екран (той ще комуникира и с Propylot), безжично зареждане за смартфони и безжичен Apple CarPlay.
За Aura се предлагат девет едноцветни и пет двуцветни каросерии, включително гранатово червено / супер черно и среднощно черно / медно изгрев.
Aura се оценява на 2 610 300-2 967 800 йени (19 500-22 300 еверо), в зависимост от задвижването (предно или двойно ) и конфигурацията. За сравнение, обикновеният Note започва от 2 029 500 йени (15 200 евро). Най-скъпата версия на Aura е най-висококачественото задвижване на всички колела и въртящата се седалка на пътника отпред от Nissan Autech Japan. Aura се очаква да навлезе на японския пазар тази есен.