Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хечбекът Volkswagen Beetle е на ръба от изчезване

12.03.2015 10:12
Хечбекът Volkswagen Beetle е на ръба от изчезване

Разходите на производителя за леките автомобили в продължение на две години трябва да бъдат намалени до 5 милиарда евро

Eжегодните  разходи на Volkswagen за леките автомобили в продължение на две години трябва да бъдат намалени до 5 милиарда евро. "Болезнените мерки", които обеща изпълнителният директор Мартин Винтеркорн, означават преди всичко сбогуване с модели, които не носят очакваните печалби. Както вече известно, първият от тях е кабриолетът с твърд покрив Volkswagen Eos, чието производство ще бъде спряно в средата на годината. А за това кой ще бъде следващият пенсионер разбираме от авторитетното издание Spiegel, като се позовава на добре информирани източници. Според него следващата жертва на оптимизирането ще бъде хечбекът Volkswagen Polo с три врати.

Модификацията с пет врати ще остане в производство, въпреки че от продажбите му може да се желае много повече. Не е изключено един бъдещ бюджетен седан да запази името Polo в моделната гама на марката.

Концептуалният модел Beetle Dune (на снимката), представен преди една година в Детройт, намекна за развитието на Beetle в офроуд посока. Публиката очаква серийната версия на „високопрохидим” автомобил, но не и смъртна присъда на Beetle.

Дали наистина ситуацията е толкова зле. Ето и конкретните пазарни резултати на костенурката на нейния основен пазар за него -  САЩ. Според декемврийския отчет на Volkswagen през 2013 г. американците са купили 43 134 автомобила, а през  2014 г. – вече 29 182 единици, което означава, че търсенето е паднало с 32%. Това не е катастрофален резулта, но безспорно немците има над какво да се замислят.

Но възникват много повече въпроси, когато става дума, че над хечбека Volkswagen Beetle виси Дамаклев меч. Германското списание пише за него с уговорката „вероятно”, следователно да се надяваме, че костенурката ще избегне тъжната съдба.

Междувременно седанът Phaeton, чиито продажби са символичини, ще продължи жизнения си цикъл чрез ново поколение. Добре информиран източник от VW Group сподели в Женева, че вече е виждал новата кола. Той я описва с ентусиазирани епитети, но отказва да даде всякакви подробности.

Коментари
comments powered by Disqus