Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хечбекът Volkswagen Golf MK8 идва до две години

11.08.2015 11:06
Хечбекът Volkswagen Golf MK8 идва до две години

Концептът загатва появата на следващия Golf, твърдят запознати

През следващата година фамилията Volkswagen Golf ще бъде обновена и в същото време ще попълни редиците си с лимитираната серия на GTI Clubsport с 265 конски сили. Освен това през 2016 г. се очаква серийната версия на хечбека R400 (дори и повече - 420, според някои източници). Но много по-интересно е , че инженерите работят усилено по Golf  MK8. Някои от подробностите на бъдещия модел разкрива списание Auto Express.

Auto Express твърди , че това е осмото поколение на Golf. Резки ръбове, тясна оптика и все по-познаваем имидж. Доколко прогнозата е вярна, ще разберем до две години.

Концептът загатва появата на следващия Golf, твърди Auto Express. Компанията може да го покаже през януари 2016 г. на изложението за потребителска електроника CES в Лас Вегас. Мястото за представянето е добре избрано, защото демонстрационният модел е натъпкан с електронни чипове. И при това той може да бъде електрически. Между другото, в новото поколение на e–Golf автономният пробег се увеличава с една четвърт, или около 240 км. Осмият Golf ще бъде на разположение през 2017 г., смятат британците. При това  положение жизненият цикъл на "седмото" поколение е доста кратък ( появи се през 2012 г.).

Като съхрани същата основа, макар и модернизирана, и приблизително със същите габарити, следващият Golf ще бъде по-мощен, по-лек и по-икономичен от своя предшественик.

Следващият горещ хечбек Golf GTI ще се появи през 2019. Той ще бъде оборудван с двулитров четирицилиндров турбо двигател като актуалния, но ще увеличи мощността си от 220 на 260 конски сили. Версията Performance ще напомпа ощемускули от примерно 230 до около 300 к.с., а при GTI ще се появи и трето ниво на изпълнение - Clubsport, като постоянна версия, а не лимитирана. Мощността ще бъде 330 к.с.

GTI версията трябва да бъде по-лека от обичайния двулитров Golf. Сега компанията работи над един „сандвич”, състоящ се от полимерна база и много тънка ламарина, която я обхваща от двете й страни. Тези листове могат да бъдат използвани и в някои части на каросерията на GTI, те ще бъдат с 30% по-леки от традиционните. И, освен това, ще бъдат по-евтини от въглеродните влакна.

Ако GolfMK8 бъде оборудван със седемстепенна роботизирана трансмисия (в допълнение към механичната), докато в следните модели Golf GTI, GTD и R роботизираната предавателна кутия ще е десетстепенна. Версията GTD (в момента със 184 к.с.) може да получи дизелов 2,0 TDI битурбо с мощност 240 к.с., който е монтиран в Passat (двигателят е подходящ за Golf). Но при базовия R вариант мощността ще бъде 400 конски сили, като при сегашната специална версия. Разбира се, фамилията на Golf няма да остане без хибрид. Не е изключено хибридна задвижваща система и за хот хеча. При това положение не е чудно защо немците са работили толкова внимателно върху концепцията Golf GTE Sport с 400 конски сили.

Коментари
comments powered by Disqus