Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hennessey представя първия клиентски Venom F5

20.07.2021 15:55

Под задния капак се крие 6,6-литров битурбо V8, собствена разработка и развиващ 1817 к.с.

Hennessey Performance потвърди спецификациите на един от двадесет и четирите суперавтомобила Venom F5 за своите клиенти.

Venom F5, представен в края на миналата година от тексаския производител / тунинг специалист, не отне много време, за да се запознае с публиката си, а 12 от 24-те обещани за производство вече са продадени, когато Hennessey Performance повдигна завесата на финалната версия на своя модел.

Трябва да се каже, че Venom F5, който върви по стъпките на Hennessey Venom GT, има какво да съблазни със своите остри линии и мощна механика. Под задния си капак се крие 6,6-литров битурбо V8, собствена разработка и развиващ 1817 к.с. и 1617 Нм, който е куплиран със седмстепенна ръчна скоростна кутия CIMA и диференциал с ограничено приплъзване.

Пакетът, добавен към ограниченото тегло от 1360 кг, позволява на този „старомоден“ суперавтомобил (по този начин лишен от всякаква допълнителна електрическа система) да ускори от 0 до 100 км/ч за 2,6 сек, от 0 до 300 км/ч за 8,4 сек и достига максимална скорост 500 км/ч, официален Vmax, който дори неофициално може да бъде около 537 км/ч.

Ето защо един от първите клиенти на Hennessey Performance, на име Хауърд Панес, след като е платил 2,1 млн. долара, за които е заявено, че е придобил автомобила, е усъвършенствал своя екземпляр със спецификациите, които имаме пред себе си и Hennessey посочва подробности : цвят на каросерията Blue Arione, подобрена с оранжеви нотки, последният цвят се среща и във вътрешността на суперавтомобила заедно с видими покрития от въглеродни влакна. Доста успешна комбинация, която напомня на темата „Персийския залив“, скъпа за любителите на автомобилния спорт.

Коментари
comments powered by Disqus