Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден четвърти

20.02.2010 16:49

Дженсън Бътън (McLaren) завърши втората група колективни тестове на „Херес” с най-добро време както за деня, така и за годината. Световният шампион спря хронометрите на 1:18.871 минути.

В последния ден от предсезонната подготовка на „Херес” природата отново бе благосклонна към отборите, тъй като през цялото време пистата бе суха, а небето – безоблачно. Всички пилоти завъртяха повече от 80 обиколки, като единствено Тимо Глок трябваше да се задоволи с 28 заради проблеми с хидравличната система на Virgin.

Дженсън Бътън бе начело през по-голяма част от деня, след като започна сутрешната сесия със поредица от къси серии. Малко след 11 часа световният шампион вдигна летвата на 1:18.871 минути, което е и най-доброто постижение от осемте тестови дни на „Херес” тази година. Резултатът му обаче си има и своето логично обяснение. На първо място това е квалификационната симулация, на второ – отличните атмосферни условия и на трето – мекия комплект гуми, който Bidgestone осигури на отборите за тазседмичната подготовка (миналата предпочетоха твърдия вариант).

Роберт Кубица (Renault) използва тактика, подобна на тази на Бътън, и след серия квалификационни обиколки сутринта си гарантира второто място, като резултатът му бе с 2 десети по-слаб. Третият Камуи Кобаяши (Sauber) обаче започна деня с повреда. Проблем в горивната система го принуди да спре само десет минути след началото на сесията, но екипът на Sauber се справи бързо със ситуацията  и малко преди 9 часа той поднови програмата си. Кобаяши регистрира най-доброто си време следобед, когато подобно на повече пилоти въртеше дълги серии.

Витантонио Лиуци изведе Force India на четвърта позиция и не скри задоволството си от поведението на VJM03, а Нико Розберг (Mercedes GP) завърши пети, след като в края на деня спря хронометрите на 1:20.061 минути. Ферандо Алонсо и Ferrari отново работеха главно върху състезателното темпо на F10, което е и причината за шестия резултат на испанеца. Неговият сънародник Хайме Алгресуари (Toro Rosso) остана седми.

За осмия Марк Уебър (Red Bull), който вчера бе най-бърз, денят не премина по план. Австралиецът загуби повече от три часа сутринта заради повреда. Red Bull така и не потвърди какъв точно е проблемът на Уебър, но от съображения за сигурност смени двигателя на RB06. Девети остана Нико Хюлкенберг (Wiliams), който през целия ден въртеше само дълги серии.

Битката между двата новака Virgin и Lotus продължи и днес. Тимо Глок започна отлично деня и направи серия от добри времена, но проблемите с хидравликата, за които ви споменахме по-рано, му попречиха да продължи в този ритъм и той трябваше да се задоволи с десетото място. Ярно Трули (Lotus) остана последен, но той завъртя впечатляващите 141 обиколки и то без съществени проблеми за T127.

Последният колективен тест преди началото на сезона във Формула 1 е на пистата „Каталуня” в Барселона от 25 до 28 февруари.

Коментари
comments powered by Disqus