Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: ден трети

09.02.2007 08:02

Последният ден от колективните тестове на пистата „Херес“ върна отборите във Формула 1 към неприятните спомени от миналата седмица във Валенсия. Дъждът отново възпрепятства нормалните процедури и затрудни в максимална степен пилотите и техните екипи. Ник Хайдфелд се справи най-добре с екстремните условия на пистата и въпреки че завъртя само 36 обиколки, постигна най-добро време 1:29.486.

Хайдфелд стартира тестовата програма с „екстрийм“, но впоследствие превключи на класическите гуми за дъжд. Пилотът на BMW насочи усилията си върху фините настройки на тракшън контрола и върху базисната диагностика. Проверките на F1.07 не продължиха по време на следобедната сесия, но германецът постигна най-добро време за деня. Неговият съотборник Тимо Глок, който за първи път имаше възможност да тества в реални условия новия болид, завъртя 27 обиколки и се класира на трета позиция.

Алекс Вурц, който още при първия старт на FW29 зае престижното второ място, повтори отличния резултат и финишира на по-малко от десета спрямо лидера Хайдфелд. Вторият Williams, зад волана на който застана Нико Розберг, бе пети.

Пилотите на Ferrari Кими Райконен и Фелипе Маса се насочиха към корекция на настройките на F2007, съответни за екстремни атмосферни условия. Въпреки дъжда Кими записа 88 обиколки и даде четвърто време, докато младият бразилец, който бе най-бърз в сряда, остана на шеста позиция.

Рубенс Барикело съумя да въведе Honda в първата шестица, след като постигна личен резултат 1:30.684. Неговият потенциален колега Марко Андрети, който тества зад волана на предишната версия RA106, отново остана в дъното на таблицата.

Екипът на McLaren също ограничи тестовата си програма. Фернандо Алонсо завъртя само 9 обиколки и логично изостана сериозно спрямо лидера Хайдфелд. Педро де ла Роса бе натоварен със задължението да оптимизира работата на автомобила при дъжд и навъртя впечатляващ километраж, но финишира едва дванадесети.

Пилотите на Toyota - Ярно Трули и Франк Монтани и на Red Bull Racing - Марк Уебър и Дейвид Култард останаха в средата на таблицата между 8 и 11 място и отново не впечатлиха с представянето си.

Тимът на Renault прецени, че атмосферните условия не съответстват на предварителния график на отбора и реши да пропусне последния ден от колективните тестове.

Следващата тридневна сесия стартира идния понеделник на пистата „Каталуня“ в Барселона.

Херес - 8 февруари 2007

1. Н. Хайдфелд - BMW Sauber F1.07 - 1:29.486 - 36 об.
2. А. Вурц - Williams Toyota FW29 - 1:30.061 - 69
3. Т. Глок - BMW Sauber F1.07 - 1:30.213 - 27
4. К. Райконен - Ferrari F2007 - 1:30.628 - 89
5. Н. Розберг - Williams Toyota FW29 - 1:30.684 - 64
6. Р. Барикело - Honda RA107 - 1:30.684 - 47
7. Ф. Маса - Ferrari 248 F1 - 1:30.746 - 44
8. Я. Трули - Toyota TF107 - 1:30.981 - 89
9. Ф. Монтани - Toyota TF107 - 1:31.027 - 75
10. Д. Култард - Red Bull Renault RB3 - 1:31.166 - 66
11. М. Вебер - Red Bull Renault RB3 - 1:31.405 - 68
12. П. Де ла Роса - McLaren MP4-22 - 1:31.479 - 71
13. Ф. Алонсо - McLaren MP4-22 - 1:31.573 - 9
14. М. Андрети - Honda RA106 - 1:32.387 - 62

Коментари
comments powered by Disqus