Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден втори

11.02.2009 19:12

Заради пясъчната буря в Бахрейн отборите на Ferrari, Toyota и BMW Sauber прекараха по-голямата част от деня в гаражите си. На испанската писта „Херес” обаче останалите тимове се радваха на слънчево и топло време.

И днес Хейки Ковалайнен отговаряше за програмата на McLaren-Mercedes. Финландецът работи главно върху KERS системата на MP4-24, което бе и причината неговият тим да оборудва новия болид с миналогодишното задно крило. Себастиен Буеми с междинния STR3 на Toro Rosso отново даде най-добро време, но именно Хейки оглави класирането в групата на отборите, които работят по план 2009.

След 110 обиколки на „Херес”, най-бързата от които за 1:20.799 минути, Ковалайнен подобри постижението на Себастиан Фетел от вчера с 1,4 секунди. Неговият резултат обаче, също като този на Буеми, не подлежи на интерпретация заради нестандартната конфигурация на аеродинамиката при MP4-24.

В група 2009 най-добро време даде третия Марк Уебър (Red Bull). Австралиецът, който се появи за първи път зад волана, след като счупи своя крак през ноември, завъртя 83 обиколки пред погледа на своя шеф Дитрих Матешиц и на бившия си съотборник Дейвид Култард.

„Беше много по-добре”, отговоря Уебър на въпроса дали първоначалните му очаквания са се оправдали. „Не бях настроен песимистично за завръщането си, но понякога натоварването във Формула 1 е огромно. Знаех какво да очаквам и се опитах да дам най-доброто от себе си. Завъртях 80 обиколки, което е повече от цяло състезание, така че първият ми ден мина добре.”

Казуки Накаджима пое от Нико Хюлкенберг ангажиментите по развитието на FW31 на Williams. Въпреки че натрупа сериозен километраж (125 обиколки), японецът остана четвърти. Но най-разочарован от втория ден на „Херес” бе пилотът на Renault Нелсиньо Пикет. Френският тим отново имаше технически проблеми и Пикет завъртя само 49 обиколки, за да завърши на последната позиция.

Тестовете в Испания продължават и утре.

Коментари
comments powered by Disqus