Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хейло системата е спасила Леклер

07.12.2018 11:29
Хейло системата е спасила Леклер

Иновативната конструкция е понесла 58 kN натоварване при катастрофата на Спа

Официалното проучване на ФИА за катастрофата в първата обиколка на Гран при на Белгия завърши. Заключението на Глобалния институт на Федерацията е, че хейло системата е предовратила контакт между предното крило на Фернандо Алонсо и визьора на Шарл Леклер.

Иновативната конструкция е останала „структурно невредима и напълно използваема” след контакта, въпреки че силата при удара с предно дясно колело на Алонсо е била 58 килонютона. Максимумът, който налагат изискванията на ФИА, е 125 килонютона.

Друг любопитен факт е, че екипът на Sauber е демонтирал хейло системата без никакви затруднения след края на надпреварата, което е показател, че опорите й не са били деформирани въпреки тежестта на удара.

Ако автомобилът на Леклер не беше оборудван с хейло, колелото нямаше да се удари в шлема. За сметка на това обаче предното крило на Алонсо щеше да навлезе в критичната зона и да нанесе сериозни поражения.

Коментари
comments powered by Disqus