Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хибридите 500 и Panda са първите в гамата на Fiat

09.01.2020 12:45

Италианците бавно въвеждат електрификацията, но планират да дръпнат тази година с 500e

Градските автомобили получават 1,0-литров бензинов двигател с 12-волтов електромотор преди лансирането на електрическия Fiat 500e.

Fiat 500 и Fiat Panda стават първите електрифицирани модели в гамата на Fiat, преди появата на електрическия 500e по-късно тази година.

Двойката обновени градски автомобили, които трябва да дебютират съответно през февруари и март, използват мека хибридна система, за която Fiat твърди, че намалява емисиите на CO2 с до 30%.

Заменяйки 1,2-литровия двигател, новата задвижваща система включва 1,0-литров трицилиндров двигател, 12-волтов електромотор с ремък и литиево-йонна батерия. Тя генерира 69 конски сили.

Стартерният електрически мотор е монтиран в двигателя и възстановява енергията по време на спиране и забавяне, която след това се използва за рестартиране на агрегата в режим стоп / старт и за подпомагане на ускоряването. Той също така позволява на агрегата да се изключи чрез превключване на скоростната кутия в неутрален режим със скорост под 30 км/ч.

Моделите използват шестстепенна ръчна скоростна кутия, която е „насочена към подобряване на икономията на гориво при шофиране извън града“ и понижаване на разположението на задвижващия агрегат с 45 мм. Fiat казва, че това позволява на автомобилите „да се държат по-добре на пътя, благодарение на по-ниския център на тежестта“.

Представянето на мекия хибрид 500 и Panda ще започне с изпълнението Launch Edition. Те разполагат с лого 'H', зелена ливрея и рециклирана пластмасова тапицерия Seaqual, 90% от която произлиза от от сушата и 10% от морето.

Fiat бавно въвежда електрификацията, но планира да дръпне тази година с 500e. Планът предвижда е да продължи продажбата на съществуващия 500 - стартирал преди 13 години - заедно с електрическата модификация.

Други модели на Fiat, които са в процес на разработване, са комбито 500 Giardiniera, нов компактен всъдеход 500X и смяна на Tipo, който вероятно ще бъде SUV.

Коментари
comments powered by Disqus