Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хибридната Skoda Octavia RS iV дебютира в Женева

27.01.2020 09:47

Топ версията ще развива същите 245 к.с., като на осмото поколение на Golf GTI и Golf GTE

Първата "гореща" Skoda с хибридна задвижваща система ще бъде новата Octavia във версия RS iV, чиято премиера ще се състои на 3 март на автосалона в Женева. Компанията не навлиза в подробности, но вече е известно, че топ версията на Octavia iV ще развива същите 245 к.с., като на осмото поколение на Golf GTI и Golf GTE. Малко вероятно е мощността на чешкия автомобил да бъде по-висока. Въпросът обаче не е толкова в конските сили, а по-скоро в специалните настройки на ходовата част и уредите за управление.

За четвъртото поколение на Octavia са обявени две хибридни iV plug-in модификации. Снимката показва базовата версия 1,4 TSI iV (204 к.с., 350 Нм, която ускорява до 100 км/ч за 7,9 сек и достига максимална скорост 220 км/ч.

Твърди се,, че изображенията на новите RS iV се съхраняват в навигацията на стандартната Octavia. Те бяха разсекретени от потребители на чешкия форум Octavia Club. На калника обаче няма капачка за зареждане, така че автентичността на снимките не се потвърждава от нищо.

Отиващата се Octavia RS (лифтбек и комби) е оборудвана с 2,0 TSI бензинов четирицилиндров агрегат (245 к.с., 370 Нм), шестстепенна механична и роботизирана  DSG предавателна кутия, задвижване на предните колела. Ускоряването до 100 км/ч отнема 6,7 сек. Максималната скорост е 250. Има и дизелов двигател 2,0 TDI (184 к.с., 380 Нм) с двойно предаване.

Очаква се бензиновата Octavia RS iV (245 к.с., 370–400 Нм) да работи в комбинация с четирицилиндров турбо двигател 1,4 TSI, електродвигател, шестстепенна DSG роботизирана трансмисия, задвижване на предните колела и 13 кВтч батерия, което обещава 55 км пробег само на ток при цикъл WLTP. В Европа най-популярният модел е комбито на Octavia Combi RS, което стартира  от 36 550 евро.

Коментари
comments powered by Disqus