Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хибридните модули във WRC се бавят

17.10.2020 11:32
Хибридните модули във WRC се бавят

Тестовете на новите автомобили ще започнат най-рано през февруари

От 2022 г. автомобилите от водещия клас в Световния рали шампионат ще имат хибридно задвижване. Модулът ще бъде стандартен за всички производители, като за подготовката му отговаря Compact Dynamics.

По първоначален план немската компания трябваше да предостави на своите клиенти готовия си продукт в самото начало на 2021 година. „Административен проблем“ обаче е причината сроковете да бъдат промени, съответно и дебютните тестове – отложени за февруари.

„Тестовете при развитието на прототипните Rally 1 автомобили се очакват да започнат през февруари 2021 година“, обясняват от ФИА. „Те ще бъдат оборудвани с 100-киловатова хибридна система, която ще се използва в отсечките или ще задвижва автомобила в пътните секции.“

„Финалните технически правила, одобрени от Световния съвет по моторни спортове на ФИА, ще осигурят допълнителните детайли относно системите за безопасност, които ще бъдат интегрирани в автомобилите, които ще участват във водещата категория на Световния рали шампионат на ФИА от 2022 г.“

Голямата промяна относно системите за безопасност е свързана с решението на ФИА да подготвя цялата тръбна конструкция и новата допълнителната структура зад пилота и навигатора, като всеки производител ще гради своя автомобил около стандартната за всички клетка. Ще бъдат променени изискванията и за страничните системи за безопасност, интегрирани във вратите.

Промени има и в правилника за двигателите, като те влизат в сила още през следващия сезон. Антилаг системите вече няма да разполагат с клапан за свеж въздух, което цели да се „опростят правилата и да се намалят разходите“. Всеки екипаж ще има на разположение максимум два двигателя за предстоящите дванайсет старта през 2021 година. През настоящия сезон ограничението трябваше да е за четири състезания с един двигател, но заради променения календар отборите имат много по-голяма свобода.

Коментари
comments powered by Disqus