Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хибридният Honda HR-V е напълно обновен

25.03.2021 11:19

Първите пълни изображения на кросоувъра потвърждават, че дизайнът е решително променен

Honda разкри хибридното трето поколение на кросоувъра HR-V преди европейското му лансиране в края на 2021 г., твърдейки, че новият модел предлага подобрено вътрешно пространство в сравнение със своя предшественик.

Като част от целта на компанията да електрифицира всичките си европейски модели до 2022 г., HR-V сменя чисто бензиновите и дизеловите двигатели на предишния автомобил с нова e: HEV бензино-електрическа хибридна система, обещаваща "изключителна" ефективност.

Техническите подробности остават непотвърдени, но горивният елемент на задвижването вероятно ще бъде или 1,5-литров турбо бензинов четирицилиндров, както се използва от хибридизирания супермини Jazz, или 2,0-литров агрегат, заимстван от по-големия CR-V Hybrid.

Първите пълни изображения на кросоувъра  потвърждават предположенията на предишни шпионски снимки и тийзъри: че дизайнът на третото поколение на HR-V е драматично отклонение от този на предшественика му.

Honda казва, че "олицетворява безпроблемната, изчистена, модерна дизайнерска философия на марката, наблюдавана при други нови модели на японския производител". Тънък, отличителен дизайн на светлините и преработена радиаторна решетка доминират в новия облик в предната част, с дълъг капак, грапава линия на покрива и права линия на раменете, силно отдалечаващи новия модел от предшественика му.

Honda заяви, че новият HR-V ще запази централно разположения резервоар за гориво на предишната версия, за да предложи увеличено вътрешно пространство. Honda казва, че автомобилът може да побере четирима възрастни в "максимален комфорт", твърдейки, че промените в дизайна от предишния модел означават, че интериорът предлага увеличенпространство за краката и рамената, въпреки подобни общи размери.

Салонът е преработен, за да увеличи усещането за простор, с минималистично оформление на арматурното табло, опростено хоризонтално подравнено арматурно табло и сгъващо се Magic на Honda, измествена на задните седалки назад. Таблото е с доработен дизайн, като Honda използва нови L-образни отвори в горните ъгли на таблото, за да освободи място. Компанията също така казва, че новите отвори предлагат подобрен комфорт чрез насочване на въздушния поток по страничните прозорци, а не директно върху пътниците.

Също така ново за третото поколевие на HR-V е системата за дифузия на въздуха, която изпраща „завеса“ от чист въздух през нови L-образни отвори.

Допълнителни подробности за новата европейска спецификация HR-V, включително ценообразуването, се очакват през следващите месеци.

Коментари
comments powered by Disqus