Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хибридният Kia K8 HEV избра турбо двигател

11.05.2021 14:28
Хибридният Kia K8 HEV избра турбо двигател

Средният разход на гориво е 5,56–5,95 л/100 км в зависимост от оборудването

Продажбите на хибридната версия на седана Kia K8 HEV (K8 Hybrid) започнаха в Южна Корея. Тя получава 1.6 T-GDI Smartstream турбо двигател (180 к.с., 264 Нм) и електрически мотор (44.2 кВт, 60 к.с., 264 Нм), както и шестстепенна автоматична трасмисия. Комбинираната мощност на бензино-електрическата задвижваща система  достига 230 к.с. и 350 Нм. Средният разход на гориво е 5,56–5,95 л/100 км (в зависимост от оборудването, избраните джанти и гуми).

Хибридната модификация се присъединява към представените по-рано версии с двигатели 2.5 GDI (198 к.с., 248 Нм), V6 3.5 GDI (300 к.с., 359 Нмм) и V6 3.5 LPI (240 к.с., 314 Нм). Агрегатът 3,5 GDI може да се комбинира с предно или задвижване на всички колела, останалите - само с предни.

Външно модификацията се отличава с оригинални дизайнерски джанти (има две опции за 17 и една за 18 инча, в зависимост от конфигурацията) и емблема HEV.

Интересното е, че хибридната версия на своя предшественик - седанът Kia K7, разчиташе на атмосферния 2.4 MPI Theta II, а комбинираната мощност на неговата инсталация бе само 200 к.с.. В същото време средният разход на бензин на K7 Hybrid с четири врати беше по-висок (6,17 л/100 км). Базовото оборудване на Kia K8 HEV включва LED светлини , мултимедийна система с осеминчов екран, системи за предотвратяване на сблъсъци и поддържане на лентата, девет въздушни възглавници, кожени седалки (с мощност отпред), нагреватели на двата реда седалки, вентилация на седалката на водача.

Арматурното табло и дисплеят на информационно-развлекателната система UVO (12,3-инчов всеки екран) вече имат специфични за хибрида графики и секции от менюто.

По-големите нива на оборудване добавят извит цифров клъстер (два 12,3-инчови екрана), вентилация на седалката на пътника отпред, цялостна видимост, двуцветен интериор, кожа от напа и цял списък от елементи за комфорт и безопасност. Опции: система за съраунд звук Meridian, електронно контролирано окачване, панорамен люк, хедъп дисплей. Хибридният K8 HEV струва от 39 130 000 вона без отстъпки или 36 980 000 вона, като се вземат предвид ползите за околната среда. Извън Южна Корея хибридът K8 ще се появи през втората половина на годината, заяви производителят. 

Коментари
comments powered by Disqus