Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хибридният Mercedes-AMG GT на финални тестове

21.02.2020 16:34

Според неофициални данни модификацията ще бъде наречена Mercedes-AMG GT 73

Във фамилията на Mercedes-AMG GT с пет врати тази година ще има версия от най-висок клас с хибридна задвижваща система, освен това ще се зарежда от мрежата. Според неофициални данни тази модификация ще бъде наречена Mercedes-AMG GT 73. Тя се базира на V8 4,0 турбо двигател, какъвто е в модела AMG GT 63 S (639 к.с. и 900 Нм). Благодарение на електрическата добавка в 73, ще бъдат впрегнати повече от 800 „коне“.

По време на тестовете бяха издебнати два мощни хибрида с различни джанти.

Под камуфлажа е трудно да се види, но изглежда, че  портът за зареждане е в дясната страна на задната броня, както при някои други хибриди на марката. Единият изпитателен автомобил е оборудван с конвенционален спойлер от GT, а вторият със стационарно анти крило от опционалния аеропакет AMG.

Ако подразделението AMG пусне новия хибрид на Нюрбургринг  AMG GT 63 S вероятно ще бъде затворен (7: 25.41). Новият модел трябва да притесни не само хечбека Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid (680 к.с., 850 Нм), но и ще принуди продължаването на работата на авторите на такива тунинг версии на AMG GT като Brabus 800 GT 4 (800 к.с., 1000 Нм) и AMG GT 63 S by Posaidon (880 к.с., 1200 Нм).

По-рано се появи информация, че немците ще представят автомобила през март на изложението в Женева. Ако е така, това ще дойде като изненада, защото тестовете на прототипите на различни места все още са в ход.

Хибридният автомобил с пет врати със зареждане от битовата мрежа ще трябва да мери сили с Tesla Model S Plaid. Американският електромобил ще се появи през лятото или есента на 2020 г. Техническите параметри на Plaid все още не са разкрити и той има само неофициално време на Северната дъга, и това е 7:13. Хибридният Panamera отговоря на тази мощност досега само с външни настройки като комбито Grand GT by TechArt (770 к.с., 980 Нм).

Коментари
comments powered by Disqus