Според неофициални данни модификацията ще бъде наречена Mercedes-AMG GT 73
Във фамилията на Mercedes-AMG GT с пет врати тази година ще има версия от най-висок клас с хибридна задвижваща система, освен това ще се зарежда от мрежата. Според неофициални данни тази модификация ще бъде наречена Mercedes-AMG GT 73. Тя се базира на V8 4,0 турбо двигател, какъвто е в модела AMG GT 63 S (639 к.с. и 900 Нм). Благодарение на електрическата добавка в 73, ще бъдат впрегнати повече от 800 „коне“.
По време на тестовете бяха издебнати два мощни хибрида с различни джанти.
Под камуфлажа е трудно да се види, но изглежда, че портът за зареждане е в дясната страна на задната броня, както при някои други хибриди на марката. Единият изпитателен автомобил е оборудван с конвенционален спойлер от GT, а вторият със стационарно анти крило от опционалния аеропакет AMG.
Ако подразделението AMG пусне новия хибрид на Нюрбургринг AMG GT 63 S вероятно ще бъде затворен (7: 25.41). Новият модел трябва да притесни не само хечбека Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid (680 к.с., 850 Нм), но и ще принуди продължаването на работата на авторите на такива тунинг версии на AMG GT като Brabus 800 GT 4 (800 к.с., 1000 Нм) и AMG GT 63 S by Posaidon (880 к.с., 1200 Нм).
По-рано се появи информация, че немците ще представят автомобила през март на изложението в Женева. Ако е така, това ще дойде като изненада, защото тестовете на прототипите на различни места все още са в ход.
Хибридният автомобил с пет врати със зареждане от битовата мрежа ще трябва да мери сили с Tesla Model S Plaid. Американският електромобил ще се появи през лятото или есента на 2020 г. Техническите параметри на Plaid все още не са разкрити и той има само неофициално време на Северната дъга, и това е 7:13. Хибридният Panamera отговоря на тази мощност досега само с външни настройки като комбито Grand GT by TechArt (770 к.с., 980 Нм).