Ще бъде представен в началото на март 2018, след което ще последват 19 екземпляра
Моделът Tesla S е на пазара в различни варианти на задвижване и каросерия, а именно като седан с четири врати. Сега в Холандия се разработва версията шутинг брейк.
Флорис де Раад е холандец и фен на шутинг брейк версиите. Страстният колекционер вече има в своята колекция различни уникални екземпляри, само Tesla все още липсваше в колекцията. За да промени това, той възложи на холандския конструктор на каросерии RemetzCars да конструира един такъв. Те вече са почерпили опит от Tesla, тъй като палитрата на предлаганите от тях автомобили включва погребални автомобили, базирани на електроавтомобили.
Нова линия от В-колоната
Tesla Model S шутинг брейк ще бъде представен в началото на март 2018, след което ще последват 19 екземпляра. Шутинг брейк версията е проектирана от холандския дизайнер Нийлс ван Рой. Той се е постарал да придаде на Tesla елегантен хечбек, без да променя оригиналната конструкция на каросерията. Това ще минимизира разходите за преустройството.
Именно затова Model S остава непроменен до С-колоната. От тази точка линията на покрива се повдига и разширява и завършва точно зад задните колела. Спойлерът на покрива скрива изключително плоския заден прозорец. Областта между задното стъкло и задните светлини е променена много дискретно. Страничните прозорци са разширени и долната линия няма финална извивка. Промените на каросерията са от алуминий.
Интериорът на всичките 20 екземпляра на Tesla Model S шутинг брейк се моделира според изискванията на клиента. Регистрите за поръчки на RemetzCars вече са отворени и могат да се правят авансови вноски.
T Tesla-комби от Великобритания
Друг комби вариант на Tesla Model S се конструира в момента от Qwest в Норфолк, Великобритания. И тук, движещата сила отново е клиентът. Той имал нужда от пространство за кучето си и възложил преустройство на автомобила си в комби вариант на стойност около 70 000 паунда. Всички нови части на каросерията са изработени от карбонов ламинат, а задното стъкло е доста по-вертикално от холандския еквивалент.