Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Holden HSV GTSR W1: На сбогуване с 644 к.с.

02.02.2017 13:10

Производителят ще пусне от модела 300 екземпляра, изключително само за Австралия

В края на 2016 Holden закри  производството на собствените си автомобили в Австралия. За да ознаменува този край подобаващо, тунер отделът HSV на Holden доработи HSV GTSR W1 с 644 к.с..

Дъщерното дружество на GM – Holden, стартира някога с адаптирани автомобили на Opel. Първоначално това бяха модели от средния клас Commodore- и по-късно адаптирани коли. Това, за което феновете на Opel винаги са мечтали, при Holden е било почти стандарт – двигатели V8 . И когато това се случи с модифицирания HSV, настана истинско стълпотворение.

В края на 2016 Holden закри местното производство в Австралия, като с това също и доставките на отделни модели. Бъдещето е: вносни и адаптирани модели на Opel като Astra или новата Insignia.

С 300 км/ч само 300

С GTSR W1 Holden HSV изфабрикува на сбогуване отново истинско бижу - разбира се, с V8. В конкретния случай, 6,2-литровият компресорен V8 е заимстван от стария Corvette ZR1. „Осмакът” LS9 генерира в Holden до 644 к.с. и 815 Нм и е комбиниран с ръчна шестстепенна трансмисия и естествено със задвижване на задните колела. Дългият малко повече от 5 метра GTSR W1 е стъпил върху 20-цолови джанти, обути с гуми 265/35 отпред и 295/30 на задната ос. Окачването е с регулируеми амортисьори, като цялостната настройка е адаптирана спрямо новата периферия.

Holden спринтира от нула до 100 км/ч само за 4,2 секунди, максималната скорост е 250 км/ч. Ако се премахне ограничението, HSV може да вдига до 300 км/ч.
Holden ще пусне от GTSR W1 само 300 екземпляра, изключително само за Австралия и Нова Зеландия. Базовата цена е равностойността на 121 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus