Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CR-V: Добра кръстоска

14.02.2007 21:02

Honda CR-V, който вече е в своята трета генерация, е замислен като Lifestyle-SUV, при който вниманието е концентрирано по-скоро върху формата, отколкото върху функцията. Тестът на автомобила разкрива неговите истински качества.

Honda са съумели да съберат в новото издание на CR-V практически почти всичко, което би могло да се очаква от един автомобил от такъв тип с дължина около четири метра и половина: малко от характера на SUV-моделите, лек уклон към класическите всъдеходи, дискретен намек за спортно комби – казано по друг начин, един доста талантливо направен Crossover. Една успешна симбиоза от най-различни качества, която обаче, както по всичко личи, не е задължително да изглежда толкова свежо, колкото предлага подобна модерна концепция. На автомобилът просто му липсва категоричен дизайнерски език, който да му придава ясно изразена индивидуалност и да го отличава от противниците му в сегмента.

2,2-литровият четирицилиндров турбодизел със сериен филтър за сажди работи извънредно култивирано, но килограмите на точно този модел явно му идват в повече – специално при ниски обороти не се усеща типичната за такъв тип мотор мощна тяга. Иначе лекотата му на развъртане е буквално изумителна за агрегат, работещ по принципа на самовъзпламеняването, радващо е и почти пълното отсъствие на вибрации.

Смяната на предавките е като при спортен автомобил

Шестстепенната предавателна кутия работи точно така, както обещава примамливия вид на скоростния лост – настройката спрямо възможностите на двигателя е перфектна, хода на лоста е извънредно къс и прецизен, изобщо в това отношение автомобилът се представя като същински спортен модел. Отчасти благодарение именно на сполучливата трансмисия, новият модел на Honda показва тяга, сравнима с тази на VW Touran с двулитров TDI-двигател например, и то независимо от голямото собствено тегло.

CR-V спокойно би понесъл и малко повече хъс от страна на спирачната система – 43 метра спирачен път от 100 км/ч определено не е върхово постижение. Иначе японските моменти в този равтомобил преобладават, и той вдъхва усещане за солидност и функционалност, както и приятното чувство, че шофирането му е лесно като детска игра.

Текст: Екхарт Айбл
Снимки: Ахим Хартман

Коментари
comments powered by Disqus