Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CR-Z MUGEN: Пълен отчет

22.06.2011 12:05

MUGEN Euro, европейското подразделение на специализираната в тунинга на Honda компания, обяви, че работи по спортна версия на хибрида CR-Z още през март. Пълните технически характеристики на модела обаче бяха публикувани едва сега.

1.5-литровият i-VTEC ДВГ и хибридната Honda IMA система на CR-Z са най-голямото предизвикателство на специализирания тунер. Но и най-голямото им постижение, защото максималната мощност на спортния прототип достига 200 к.с., а въртящият момент - 215 Нм при стандартни 122 к.с. и 174 Нм.

Първите тестове със стандартното шаси на CR-Z и модифициран силов тракт, но не и в окончателния му вариант, са отчели времена за класическата спринт от 0 до 100 км/ч, идентични на тези при Civic Type R, а именно 6,6 секунди. Като прибавим към това уравнение допълните 15% максимална мощност при пълния силов тунинг и олекотеното с 50 кг шаси, динамичните характеристики на спортния хибрид са съизмерими с тези на Mugen Type R. И въпреки това средният разход остава в границите на 5,6 литра при активиран режим eco и 8 литра при програмата Mugen.

 

 

Промените по шасито правят разликата спрямо серийния модел още по-съществена. CR-Z MUGEN е получил спортно окачване с петстепенно регулиране на амортисьорите, а същевременно следата на предната ос е увеличена. Високоефективната спирачна система вече разчита на четирибутални моноблок апарати и уголемени дискове, а диференциалът с ограничено приплъзване отговаря за отличното поведение на автомобила дори и при гранични режими на управление.

Нов е и аеродинамичният пакет, а програмата за олекотяване, която включва преден капак и врати от карбон, спортни предни седалки, демонтиране на задните и 17-цолови алуминиеви колела MUGEN GP, намалява общата маса с цели 50 килограма.

За съжаление на този етап спортният CR-Z се развива единствено като прототип. От MUGEN Euro обаче не пропускат да отбележат, че не е изключена появата на ограничена серийна версия, при положение че отзивите за автомобила са положителни. Възможно е и част от компонентите да бъдат поръчани за монтаж на стандартния CR-Z като, например, аеродинамичния пакет (2600 паунда), модифицирания интериор (1600 паунда) и новите колела, окачване и изпускателна система (6500 паунда).

Проектът ще бъде представен официално по време на Фестивала на скоростта в Гуудууд.

Коментари
comments powered by Disqus