Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CRF300 и CRF300 RALLY за всички пътища

01.12.2020 18:35 1
1
8297535023
Honda CRF300 и CRF300 RALLY за всички пътища

Мотоциклетът е по-лек, по-мощен и с множество подобрения в детайлите

На сцената излизат новият CRF300L и версията му CRF300 RALLY. Мотоциклетът е по-лек, по-мощен и с множество подобрения в детайлите. Това е машина, която има всичко, за да бъде с двойно предназначение, какъвто беше CRF250L, но на по-високо ниво. 

CRF300L има двигател с по-голям обем, ревизиран въздухозаборник, синхронизация на всмукателните тръби и изпускателна система, които извличат повече върхова мощност и значително по-силен въртящ момент в обхвата на оборотите. По-късите съотношения на скоростната кутия са допълнени с по-дълга 6-а предавка. Управлението на всякакъв терен е подобрено с ново подвижно рамо, увеличен пътен просвет, по-дълго окачване и преработена позиция на каране. За 2021 г. и има ясен и видим LCD дисплей с нови инструменти. Собственото тегло е намалено с 4 кг на 142 кг. 

С 4 кг е намалена и масата и версията RALLY, която сега е 153 кг. Причината е в по-големия обем на резервоара за по-голям пробег. Седалката е по-висока и подплатена с каучук. Стъпенките имат гумени вложки, а кормилото използва вътрешни тежести.

Обемът на новия двигател е увеличен с 14% - от 250 на 286 куб. см. Сега, с 286-кубиковия агрегат, CRF300L произвежда 10% повече върхова мощност - 20,1 кВт @ 8500 об/мин и 18% повече въртящ момент - 26,6 Нм @ 6500 об./мин. Преразгледани са всмукателната и изпускателната система. Така се постига по-голям въртящ момент и  повече мощ в средния оборотен диапазон. Ходът на буталото е увеличен, докато диаметърът остава 76 мм. Компресията от 10,7:1 също се запазва.  Двигателят CRF300L е напълно съвместим с EURO5.

Съотношението на предавките от 1-а до 5-а е по-късо за подобрена реакция, докато 6-а е по-дълга за по-спокойно високоскоростно пътуване.  На магистралата максималната скорост е по-висока - от 129 км/ч до 132 км/ч. Ускорението от 0 до 400 м се постига за 15,4 секунди, с 0,9 сек. по-бързо.

Преработената стоманена рамка, алуминиевото люлеещо се рамо и дъното допринасят за спестяване на 4 кг от теглото. Разполагат и с ревизиран баланс на твърдост за обратна връзка и усещане. Геометрията на кормилното управление е коригирана, за да съвпада с по-дългото движение на предното и задното окачване, и с увеличения пътен просвет.

Каросерията с остри ръбове се отличава с по-тънък резервоар и седалка и нов положителен LCD дисплей с инструменти. Позицията за каране също е променена, за по-добра маневреност на волана, необходима за офроуд и каране на пътя.  

CRF300 RALLY има пък по-голям резервоар с капацитет от 12,8 л и удобна, широка седалка, забележителен асиметричен двоен LED фар и нов, положителен LCD дисплей с инструменти. 

43-милиметровата обърната вилка печели 10 мм ход и сега е 260 мм. Преработени са настройките на теглото на пружината и амортисьора. Задното окачване Pro-Link има 260 мм ход (преди 240 мм).  Амортисьорът Showa е с диаметър 40 мм. Пътният просвет е увеличен от 255 на 285 мм, а рамката и двигателят са с 20 мм по-високи. Междуосието е с 10 мм по-дълго - 1455 мм. Радиусът на завиване е 2,2 м.

Предната спирачка използва единичен 256 мм диск и двубутален апарат, а  задната е 220 мм диск с еднобутален апарат. Подобно на състезателните машини CRF, задният главен цилиндър вече е лек и интегриран. Дисковете са вълнови, взети директно от CRF250R и CRF450R. Те имат изключителни способности за самопочистване при неблагоприятни условия. 2-каналният ABS е стандартен.

Резервоарът на CRF300L също е вдъхновен от състезателните CRF. Той е с обем 7,8 литра и е със 190 грама по-лек и по-тънък отпреди. Още 110 грама се пестят от агресивната форма на предния калник. Скобата на задната регистрационна табела също е смалена и това спестява 300 г.

За да се постигне лесен контрол, позицията за каране е леко променена. Кормилото е леко изтеглено назад, докато стъпенките за краката са спуснати надолу и също са преместени назад, за да улеснят смяната на предавките с тежките ботуши за офроуд. Височината на седалката е увеличена с 5 мм до 880 мм. 

При CRF300 RALLY обемът на резервоара за гориво нараства с 2,7 л, до 12,8 л. Така се осигуряват 32,2 км/л и общо над 410 км пробег. Седалката е каучукова, монтирана удобно, а стъпенките вече имат гумени вложки. Височината на седалката е 890 мм, 10 мм по-висока от CRF300L и 5 мм по-ниска от преди. Моторът е със същия по-тесен профил отпред като неговия брат, но с 20 мм повече ширина в седящата зона за дълго каране.

Преработеният със 70 г по-лек LCD дисплей е с по-висока четивност. Информацията включва скоростта, индикатор за положението на предавката, пробег и разход на гориво, средна скорост, хронометър и брояч на оборотите.

Коментари

Хондаджия
Супер е. Но не е за всички пътища - неподходящ е за магистрали, първокласни и бързи второкласни пътища. Т.е. - става само за пътища с много завои, третокласни пътища и такива без асфалтово покритие.

comments powered by Disqus