Началната цена на хибрида с предно предаване струва 1,95 млн. йени (13 200 евро)
Японците пуснаха на местния пазар новия модел - седана Honda Grace Hybrid. Нека да припомним, че моделът Honda Grace (в някои страни носи името City) е построена върху шасито на хечбека Fit. Така че появата в гамата на моделите с четири врати на системата Spord Hybrid Inelligent Dual Clutch Drive не е е изненада. А неочаквано добрата новина е, че Grace Hybrid може да бъде както с предно, така и с двойно задвижване. При случая с четири двигателни колела се получава уникално предложение сред седаните в сегмент B, твърди производителят. Аналогична комбинация има и при новия малък кросоувър Vezel (в САЩ и Европа се нарича HR-V), който споделя една и съща платформа с Fit и Gracee.
Средният разход на гориво при хибридната версия Grace с предно предаване е 2,9 л/100 км, а при тази с четири двигателни колела - 3,4 л/100 км.
При адаптирането на хибридната задвижваща система инженерите са внесли редица промени в окачването и кормилното управление, за да не пострада комфортът при пътуването, но нещо повече, да стане по-добро.
Хибридното задвижване на Grace се състои от двигател с работен обом 1,5 литра с мощност 110 к.с. и въртящ 134 Нм, седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя с интегриран електродвигател (30 к.с., 160 Нм). Сумарната мощност на системата е 135 конски сили. Като цяло, седанът е добре оборудван - система за автоматично спиране при градско управление, шест въздушни възглавници, светодиодни светлини (в зависимост от версията).
В Япония новият автомобил ще бъде достъпен с три нива на оборудване (всяко от тях с предно или с двойно задвижване). Плюс специална версия за семейства, в които има човек с ограничени физически възможности. В този седан предната пътническа седалка се върти около вертикална си ос за улесняване при влизане и излизане от автомобила. Началната цена на хибрида с предно предаване Honda Grace струва 1,95 млн. йени (13 200 евро), а с двойно предаване - 2 144 400 йени (14 520 евро).