Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda иска намаляване на разходите

26.11.2019 13:42
Honda иска намаляване на разходите

Японците ще решат дали да останат във Формула 1 според финансите

В края на настоящия сезон Honda ще запише най-добрия си резултат откакто се завърна във Формула 1 с McLaren през 2015 година. Red Bull вече спечели три състезания и два полпозишъна, а Макс Верстапен се бори с Шарл Льоклер за третото място в шампионата на пилотите.

Въпреки това бъдещето на Honda в шампионата не е сигурно. Договорите за 2020 г. с Red Bull и Toro Rosso са безусловни, но австрийската компания трябва да вземе решение до края на настоящата година дали иска да продължи сътрудничеството си през 2021 г. и нататък, когато в сила влиза новият правилник.

Той няма да има съществено отражение върху производителите на двигатели, тъй като техниката остава същата. Ще бъдат наложени обаче ограничения върху развойната дейност, за да бъдат намалени разходите.

„Започнахме да изчисляваме колко ще ни струва (участието във Формула 1) при новите правила”, коментира управителният директор Масаши Ямамото за Motorsport.com.

„Установяваме, че става все по-трудно за автомобилните производители, тъй като секторът се движи към електрификация. Ето защо пресмятаме необходимите средства за развойна дейност и водим вътрешни дискусии.”

На въпроса дали ограничаването на разходите ще бъде ключовият фактор при взимането на решението, Ямамото отговаря: „Факт е, че разходите са най-големият проблем. Победите са водещият проиоритет. Има ли решение, просто продължаваме да се борим за победи.”   

Отличната форма, в която се намира Макс Верстапен, дава надежди на Red Bull и Honda за следващия сезон, когато се очаква холандецът да влезе директно в битката за титлата с Люис Хамилтън и Ferrari. Не това обаче е определящо за бъдещите планове на японците.

„Добрите резултати са плюс”, допълва Ямамото. „Но по-важно е да балансираме разходите. Трябва да инвестираме сериозни средства, за да ускорим развитието и да наваксаме спрямо останалите. Това, което планираме в момента, е как да запазим настоящите условия и да намалим едновременно разходите.”

Коментари
comments powered by Disqus