Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda извлича допълнителни "коне" от Civic

27.07.2021 10:16
Honda извлича допълнителни "коне" от Civic

Удобно и бързо решение предлага ателието Hondata от град Торанс, Калифорния

Турбо версията на Honda Civic при прехода към единадесетото поколение става по-ефективна (турбо двигател 1,5, 182 к.с., +6 сили, 240 Нм, +20 Нютон метра). И все пак за C-класата това не са много впечатляващи показатели. Сега удобно и бързо решение на проблема предложи ателието Hondata от град Торанс (Калифорния). То разработи нова програма за двигателя с вътрешно горене, която позволява да бъде увеличена както мощността, така и въртящия момент.

Ателието предлага няколко вида контролни модули за двигатели Honda и Acura, блокове за препрограмиране и диагностика, топлинни екрани, които намаляват нагряването на всмукателния колектор от двигателя, модули за системи за контрол на сцеплението.

В първия експеримент е използван Honda Civic в конфигурацията EX. В бъдеще студиото вероятно ще обърне внимание на по-интересната версия Type R. Но тя все още не е променила поколението.

Първо, американците измериха мощността на Civic в заводската версия на стенда (от колелата), като получиха 164 к.с. и 221 Нм. С новата програма са измерили 199 к.с., 289 Нм. Като се вземат предвид загубите в трансмисията (вариатора), това се равнява на около 220 к.с. на вала на двигателя с вътрешно горене (+38 к.с. или + 21%) и въртящ момент над 300. 

Студиото използва опита си, за да създаде сериен продукт FlashPro - малък чип, вмъкнат в диагностичния конектор на автомобила OBD-II и работещ на принципа на plug-and-play. Компанията не посочва колко ще струва чипът. Но други от тази поредица  (например за Accord) струват 495-695 долара, а просто услугите за препрограмиране на автомобила на клиента (без чип) - 295 долара.

Коментари
comments powered by Disqus