Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda Jazz с хибридна система от по-големите

10.05.2019 10:23
Honda Jazz с хибридна система от по-големите

Актуалният модел се появи през 2013 г., а новият ще бъде представен в Токио през октомври

Фактът, че новият хечбек Honda Jazz (в Япония, Китай и САЩ - Fit) ще получи хибридна задвижваща система не е изненада. Но сега компанията заяви, че тя ще бъде сериозно променена в сравнение с предишното поколение. В нея сега е използвана системата, наречена Intelligent Dual Clutch Drive (i-DCD), а в новото поколение инженерите ще инсталират Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD). Те се различават съществено по отношение на схемата, а основната разлика съответно е един електромотор срещу два.

Предишният Fit / Jazz се появи през 2013 г., а новият ще бъде представен пред  публиката на автомобилното изложение в Токио през октомври тази година.

В последното поколение на Jazz хибридната система се състои от 1,5-литров двигател с вътрешно горено, работещ по цикъла на Аткинсън и един електрически мотор, интегриран в седемстепенната роботизирана трансмисия  с два съединителя. Сумарната мощност на инсталацията е 135 к.с.. В i-MMD този показател ще бъде различен. Има мотор-генератор, комбиниран с двигателя с вътрешно горене, а главният електромотор  е свързан с колелата. Между тях е вграден съединител, който дава възможност да бъдат комбинирани възможностите на компонентите на този комплекс по различни начини. Така, при ниски и средни скорости, автомобилът се движи само за сметка на главния електрически двигател. В този случай агрегатът с вътрешно горене може да бъде включен, но само за задвижване на генератора и за дозареждане на батерията.

При високи скорости енергийно е по-изгодно да бъдат  задвижвани предните колела от двигателя, заобикаляйки междинните трансформации.. Като цяло i-MMD е по-гъвкава от i-DCD. Системата i-MMD се използва в хибридни версии на автомобилите Accord (сумарна мощност 215 к.с.), Odyssey (184 к.с.), Step WGN Spada (184 к.с.) и CR-V (212 к.с.).

Но в гореспоменатите хибриди двигателят с вътрешно горене е двулитров Малко вероятно е японците да дадат такъв агрегат на Jazz. Междувременно i-MMD с 1,5- литров двигател под капака също е на разположение - това е последното поколение на седана Insight (сумарната мощност на хибридната система е 153 к.с. и 267 Н м). Очевидно инженерите ще я адаптират  към Jazz. Изцяло електрическа версия на Fit / Jazz остава под въпрос. Но тя може да допълни по-компактния електрически хечбек Honda e, подготвен за серийно производство. 22 000 европейци вече са проявили интерес към него, уточнява производителят.

Коментари
comments powered by Disqus