У нас скутерът ще се появи през май на цена от 7499 лв. с включен ДДС
Дизайнът на предната част на новия PCX125 също така налага стилна и неповторима идентичност. LED светлините и LED мигачите оформят новото лице на скутера. Същото може да се каже и за задната светлина, която е все още двустепенна, но с по-големи размери за по-голяма видимост.
Изгледът на мотоциклета е подобрен - използването на черно върху хром около кормилото добавя премиум усещане, както и хромираните заострени краища на ръкохватките. Големият джоб отляво може да събере бутилка за вода или напитки и сега има по-широк капак, който улеснява достъпа на ездача до съдържанието. Освен това има и адаптор от 12V прав ток.
Височината на седалката е увеличена с 4 мм до 764 мм, и е по-удобна от стария вариант благодарение на увеличената до 540 мм широчина на корпуса. Новата рама позволява на основата за краката да бъде изнесена напред, като така има повече пространство. Както седалката, така и капакът на горивото се отварят с помощта на бутоните с едно натискане. Обемът на багажното под седалката е увеличено с 1 л – до 28 л и събира лесно фулфейс шлем. Новият дизайн на централната конзола представя цялата информация, която е лесна за разчитане. LCD дисплеят показва скоростта, а и изминатото разстояние, горивото в резервоара, средната консумация на гориво и спирането на празен ход.
2018 PCX125 ще се предлага в четири цветови варианта: Pearl Cool White, Pearl Nightstar Black, Matt Carbonium Grey Metallic, Pearl Splendor Red.
PCX125 за 2018 г. има ново шаси. Тръбният стоманен "опорен" дизайн на предишния модел е заменен със стоманена дуплексна рама. Това подобрява способността за управление и усещане на машината, без да се губи от маневреността в града, с която PCX е известен от създаването си. Към това трябва да добавим удобната позиция за езда. За пръв път в скутер на Honda пластмасовият основен обтекател заема мястото на стоманената конструкция, използвана преди. Редизайнът на рамата е редуцирал с 2,4 кг масата.
Междуосието е с 2 мм по-късо при 1313 мм, а геометрията на кормилното управление остава същата, с 27 градуса и 86 мм ход. Общото тегло на борда е 130 кг. Колелата са по-леки, с по-тънки джанти, с нов дизайн и с 8 спици, а не с 5 както бе при предишното поколение на модела.
Предницата тежи 7% по-малко (0,2 кг), а задната част спестява 11% (0,5 кг). Размерите на гумите също е увеличен до 100/80-14 за предните и до 120/70-14 за задните и в комбинация с новите колела не само осигуряват по-леко натоварване, но и допринасят за икономията на гориво благодарение на намалената деформация на гумата.
Предната вилка е непроменена - 31 мм с 89 мм ход, но задните амортисьори са изнесени към двигателя. Тристепенно регулируемата пружина на задния амортисьор допринася за по-комфортно пътуване независимо от терена.
Спирачките са с двубутални апарати и 220 мм предна дискова и 130 мм задна барабанна. Едноканалният ABS работи на предната спирачка.
Двигателят е SOHC с течно охлаждане, два клапана на цилиндъра и с обем 125 куб. см. Агрегатът на PCX125 е усъвършенстван Smart Power (eSP), който захранва PCX125, е компактен, с отлично представяне, тиха, гладка работа и намалени емисии на CO2.
Двигателят осигурява повече мощност при високи обороти, без спад на въртящия момент. Това е била и целта на инженерите – да се подобри производителността при по-високи скорости. Върховата мощност сега е с 3 кВт по-голяма до 8,99 кВт @ 8500 об / мин, с въртящ момент от 11,8 Нм при 5000 об / мин.
За по-голям ефект обемът на кутията на въздушния филтър е увеличен с един литър. Входът е разположен отляво, а местоположението и профилът на вътрешните части са преработени, за да се даде възможност за най-плавно преминаване на въздушния поток. С 2 мм по-голям диаметър (до 26 мм) e дроселната клапа, която взима повече въздух, а вътрешните части на отработените газове са оптимизирани за подобряване на потока и имат по-голям трипътен катализатор.
Компактният радиатор е интегриран в екстериора отдясно и използва нов дизайн на капака с по-голям обем на двата изпускателни отвора, за да се подобри предаването на горещ въздух. Това подобрение означава по-малък вентилатор със 7 мм - 125 мм. Така е постигнато по-ефективно охлаждане, без да е необходимо по-голям радиатор да се справи с допълнителната топлина, генерирана от увеличената мощност.
Също така е преработена скоростната кутия V-Matic, като сега е с разширен диапазонът на предавателните отношения. Тази промяна поддържа ускорение в нискоскоростния диапазон е намалява триенето на ремъка. Така се постига изключителна горивна ефективност, като с 1 литър бензин, скутерът изминава 47,6 км . така с един резервоар от 8 л могат да се изминат над 400 км. Старт-стоп системата автоматично гаси двигателя след три секундиработа на празен ход, и го стартира незабавно веднага след като се подаде газ с ръкохватката.
За икономията на гориво спомагат и технологиите, разработени в следствие на изследванията за намаляване на триенето. Компактната горивна камера и оптимизираното време за запалване се комбинират с ефективното охлаждане на горивната камера. Диаметърът и ходът на буталото са 52,4 x 57,9 мм, при степен на сгъстяване 11,0: 1.