Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda разкри новото поколение на седана Accord

17.07.2017 11:44

Моделът е получил нови турбо двигатели и 10-степенна автоматична скоростна кутия

Honda представи официално десетото поколение на седана Accord за североамериканския пазар. Моделът е станал по-голям в сравнение със своя предшественик, а също така е получил нови турбо двигатели, които заменят старите атмосферни агрегати, както и 10-степенната автоматична скоростна кутия, информира пресслужбата на компанията.

Honda Accord е построен върху модифицирано олекотено модулно шаси, чиято къса версия по-рано бе монтирана на новото поколение на Civic. От компанията отбелязват, че новият модел е "най-стилният и добре управляван Accord в историята". В сравнение с предшественика си седанът е станал по-широк и по-нисък с 10 мм и 15 мм съответно, а междуосието е увеличено с 50 мм.

На мястото на 2,4-литровия атмосферен агрегат със 185 к.с. идва 1,5- литров четирицилиндров турбо двигател с мощност 192 к. с. и 260 Нм максимален въртящ момент. Моторът може да работи в тандем с шестстепенна ръчна скоростна кутия или с вариатор.

Освен това в двигателната гама влиза двулитров турбо мотор с директно впръскване на горивото, който споделя основните компоненти от агрегата на хотхеча Civic Type R. Двигателят, който сменя 3,5-литровия атмосферен V6, генерира 252 конски сили и 370 Нм максимален въртящ момент. Трансмисиите са шестстепенна механична или 10-степенна автоматична, разработена от инженерите на Honda.

И накрая, Accord ще има на разположение и хибридна задвижваща система, която се основава на двулитров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън. Агрегатът с вътрешно горене работи в комбинация с два нови електрически мотора. Компанията твърди, че това са първите такива двигатели в света, в чиито магнити не се използват тежки редки метали.

Новият модел ще бъде достъпеи с изцяло цифрово арматурно табло със седеминчов екран , както и информационно- развлекателен комплекс с осеминчов сензорен екран и с поддръжка на Apple Carplay и Android Auto. Освен това списъкът с оборудването включва адаптивен круиз контрол и  система за аварийно спиране.

Производството на Honda Accord за северноамериканския пазар ще се извършва в завода в Мерисвил, щата Охайо. В САЩ продажбите на седана ще започнат тази есен.


Коментари
comments powered by Disqus