Японците обещават, че максималната мощност ще нарасне с 27 к.с.
Партньорството между Toro Rosso и Honda стартира по впечатляващ начин, след като Пиер Гасли завърши четвърти в Гран при на Бахрейн. Впоследствие резултатите на италианския тим се влошиха, но въпреки това са далеч по-добри от очакваното, а тенденцията е възходът да продължава.
За предстоящата Гран при на Канада Honda ще предостави нова спецификация на задвижващата си система, която е с 27 к.с. по-мощна от предходната. Промените са главно по двигателя с вътрешно горене.
„Имаме обновена задвижваща система за това състезание, като тя ще бъде монтирана и на двата автомобила”, коментира Тойохару Танабе, техническият директор на японците.
„Промените са главно по двигателя с вътрешно горене, като сме се фокусирали върху по-голямата мощност. Пистата в Монреал е известна с дългите си прави. 60% от времето се кара на пълна газ.”
„След дългите прави идват бавни завои, което означава, че предсказуемото поведение на двигателя, както и бързата реакция на турбокомпресора също са от значение. Ето защо задвижващата система е ключов елемент тук и обикновено производителите избират това състезание за дебюта на новите си спецификации.”
Смяната на задвижващата система обаче би трябвало да доведе до наказания и за двамата състезатели на Toro Rosso.