Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda ще има нов двигател за Гран при на Канада

06.06.2018 14:36
Honda ще има нов двигател за Гран при на Канада

Японците обещават, че максималната мощност ще нарасне с 27 к.с.

Партньорството между Toro Rosso и Honda стартира по впечатляващ начин, след като Пиер Гасли завърши четвърти в Гран при на Бахрейн. Впоследствие резултатите на италианския тим се влошиха, но въпреки това са далеч по-добри от очакваното, а тенденцията е възходът да продължава.

За предстоящата Гран при на Канада Honda ще предостави нова спецификация на задвижващата си система, която е с 27 к.с. по-мощна от предходната. Промените са главно по двигателя с вътрешно горене.

„Имаме обновена задвижваща система за това състезание, като тя ще бъде монтирана и на двата автомобила”, коментира Тойохару Танабе, техническият директор на японците.

„Промените са главно по двигателя с вътрешно горене, като сме се фокусирали върху по-голямата мощност. Пистата в Монреал е известна с дългите си прави. 60% от времето се кара на пълна газ.”

„След дългите прави идват бавни завои, което означава, че предсказуемото поведение на двигателя, както и бързата реакция на турбокомпресора също са от значение. Ето защо задвижващата система е ключов елемент тук и обикновено производителите  избират това състезание за дебюта на новите си спецификации.”

Смяната на задвижващата система обаче би трябвало да доведе до наказания и за двамата състезатели на Toro Rosso.

Коментари
comments powered by Disqus