Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda спира производството на Clarity FCV

16.06.2021 14:13

Дългогодишните модели Legend и Odyssey също ще приключат своето производство

Honda ще спре производството на Clarity, автомобила си с водородни горивни клетки (FCEV), поради ниските продажби, според японското издание Nikkei. Освен това ще приключи производството на вановети Legend и Odyssey.

Clarity беше първият модел FCEV на японската фирма, когато беше пуснат на пазара преди шест години, а хибридният вариант на автомобила също ще бъде преустановен , тъй като електрическата версия бе представена през 2020 г. Смята се, че Honda сега ще се съсредоточи върху предстоящите си електрически модели и не изключва водородната технология в бъдеще.

Clarity е автомобил само за лизинг и се смята, че лошата инфраструктура за зареждане с водород и високата цена от около 50 500 британски лири са допринесли за бавното търсене на модела.

Автомобилът никога не е бил официално продаван във Великобритания, въпреки че шест първоначални автомобила са изпратени в Европа, за да се повиши осведомеността и да се покажат възможностите на автомобилите с горивни клетки. Във Великобритания се продават само два автомобила FCEV: Toyota Mirai и Hyundai Nexo.

Honda също прекрати два други модела след слаби продажби. Висококачественият седан Legend, който се отличава с технология за самоуправление и датира от 1985 г., и Odyssey, който за пръв път тръгна по пътищата през 1994 г., ще прекратят производството си въпреки скорошните обновления на моделите .

Clarity, Legend и Odyssey са произвеждани в завода на Honda в Саяма, който трябва да бъде затворен в края на март 2022 г.

През 2013 г. Honda създаде партньорство с General Motors за разработване на автомобили с горивни клетки. Това партньорство ще продължи и японската компания ще обмисля бъдещи модели на водород, съобщава Nikkei Asia.

Коментари
comments powered by Disqus