Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хора от Audi и BMW ще оглавят Jaguar Land Rover

09.07.2020 09:33
Хора от Audi и BMW ще оглавят Jaguar Land Rover

Преди коронакризата концернът беше в затруднено положение и бе принуден да вземе заем

През септември Ралф Шпет, шеф на Jaguar Land Rover, ще напусне поста си, така че търсенето на наследник навлезе в най-активната фаза. Според Automotive News двама топ мениджъри от Германия се считат за фаворити: бившият изпълнителен директор на Audi Брам Шот и мениджърът на BMW за развитието Клаус Фрьолих, който напусна баварската компания през юни. Официално изявление за тях може да се появи тази седмица.

Не е за завиждане на новия шеф. Преди коронакризата концернът JLR беше в затруднено положение и наскоро той беше принуден да вземе заем от Китай за първи път и да помоли за помощ от британското правителство.

Брам Шот поведе „четирите пръстена“ за малко повече от година, след което освободи стола за Маркус Дуисман. Клаус Фрьолих можеше да ръководи BMW, но Оливер Ципзе го изпревари.

Предполага се, че Майк Менли от FCA също е бил обсъден, но е бил отхвърлен. Това се се случи и с икономистката Хана Соренсен. Междувременно в този списък, заедно с Шот и Фрьолих , се включват Ник Роджърс, настоящ директор за инженерно обслужване на JLR, и Фред Шулце, бивш шеф на производството на Audi. Решението ще бъде взето от шефовете на индийската компания Tata Motors, която е собственик на Jaguar Land Rover.

Коментари
comments powered by Disqus