Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хорнър: Окачването ни е съобразено с правилника

06.04.2010 12:11

От Red Bull отново отрекоха слуховете, че окачването на RB6 е активно и категорично заявиха, че ще сезират ФИА, ако някой или някои от останалите отбори използват такъв тип система.

Red Bull има тотално превъзходство в началото на този сезон по отношение на квалификациите, като Себастиан Фетел спечели полпозишъна в Бахрейн и Австралия, а Марк Уебър – в Малайзия. Едно от обясненията е, че RB6 разполага с такъв тип окачване, който позволява минимален просвет по време на квалификациите при празен резервоар и съответно достатъчно голям за самите състезания, когато на борда има приблизително 190 кг гориво.

Слуховете са, че болидът на австрийския тим използва амортисьори с газов „пълнител“, посредством който се регулира височината на окачването, без да се променя твърдостта и реакцията му. Ето защо в квалификационно темпо автомобилът на Red Bull проявява ясно изразен „ботъминг“ (когато долната му част контактува за кратко с асфалта), а това не се наблюдава в началото на състезанията въпреки драстичните разлики в теглото.

От Red Bull отричат напълно наличието на подобна система, а ФИА подложи на обстойна проверка RB6 в събота вечер след квалификациите в Малайзия, без да установи каквито и да са нередности. Останалите тимове обаче твърдо вярват в наличието й, като дори се заговори, че в близко бъдеще MP4-25 на McLaren ще получат подобна.

„Нямаме такава, толкова е просто”, коментира тим-шефът Кристиан Хорнър пред Autosport. „Ако McLaren използват нещо подобно в Китай, ще подадем протест, тъй като на теория това е в разрез с правилата. От ФИА прегледаха обстойно нашия автомобил в събота вечер и останаха доволни – не можаха да открият системата поради простия факт, че такава няма.”

Според Autosport федерация може да сложи точка на всички тези спорове и да прекрати огромните разходи, които се инвестират в развитието на подобни системи, като разреши на отборите да коригират височината на очакването в събота след квалификациите. Това е свързано с промяна в техническия правилник, следователно, за да бъде приета тази корекция през настоящия сезон, всички отбори трябва да дадат одобрението си. Логично е да предположим, че Red Bull би се противопоставил на едно такова решение, при положение че наистина използва активно окачване. Кристиан Хорнър обаче коментира, че неговият тим вероятно ще приеме промяната. „Бих я подкрепил, тъй като ще ни спести много средства”, завършва босът на Red Bull Racing.

 

Коментари
comments powered by Disqus