Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хорнер зарови томахавката

02.06.2010 13:23

Ситуацията около катастрофата между Фетел и Уебър миналия уикенд в Турция продължава да се разисква с пълна сила от специализираните медии. Появиха се множество обяснения за инцидента, както и обвинения срещу единия или другия пилот, което провокира Red Bull да излезе с поредното официално съобщение по случая. Вероятно не и последното.

„Ние печелим като тим и губим като тим. В неделя загубихме именно като тим заради инцидента на двамата ни пилоти“, обяснява тим-шефът Кристиан Хорнер. „Прегледахме обстойно цялата информация. Ясно е, че това е състезателен инцидент, който обаче не трябва да се случва между двама съотборници.“

Консултантът по моторните спортове в Red Bull Хелмут Марко критикува остро Марк Уебър след финала на турската Гран при, но според Хорнер и той вече споделя мнението на целия екип, че става въпрос за състезателен инцидент. „След като прегледа всички данни от състезанието, част от които не бяха налице веднага след финала, д-р Марко се съгласи с нас“, продължава Хорнер.

„В 38 и 39 обиколка Себастиан вдигна сериозно темпото и се доближи плътно зад Марк, като същевременно Хамилтън натискаше зад него. Себастиан мина много силно през девети завой, което му даде предимство и се изнесе в лявата част на пистата, за да изпревари Марк. Марк задържа вътрешната линия и зае отбранителна позиция, което е абсолютно в правото му. Когато Себастиан бе направил 3/4 от изпреварването, сви вдясно. Същевременно Марк запази позицията си, в резултат на което последва контакт. Себастиан отпадна, Марк разби предната част на своя автомобил, а Red Bull изгуби двойната победа. Просто двамата ни пилоти трябваше да си дадат повече място.“

Хорнер допълва, че планира да говори отново със своите пилоти относно състезанието в Турция, като ще бъдат дискутирани и жестовете на Фетел веднага след катастрофата, които по недвусмислен начин гласяха „Марк е ненормалният, не аз!“. „Адреналинът беше много висок и е нормално да си толкова разочарован, след като си катастрофирал по този начин. Ще говорим за това и съм сигурен, че ще изясним ситуацията преди старта в Канада“.

„И двамата ни пилоти, както е било винаги досега, ще се ползват с абсолютно еднаква подкрепа“, отрича Хорнер спекулациите, че Фетел е предпочитаният състезател в отбора. „Гран при на Турция ще им бъде за урок. Загубиха много, така че съм сигурен, че няма да се повтори отново.“

А какво е мнението на собственика на отбора Дитрих Матешиц? „Дитрих говори и с двамата пилоти след инцидента“, продължава Хорнер. „Винаги е подкрепял двамата еднакво. Думите му, които олицетворяват цялата ситуация, бяха „Случва се" (Shit happens!)". Не трябва да говорим за миналото, а да се фокусираме върху бъдещето. Фактите сочат, че разполагаме не само с най-бързия автомобил, а и с двамата най-добри и най-бързи пилоти.“

Официалната позиция на Red Bull обаче не съответства на тази на читателите на ams.bg. 67% от гласувалите в анкетата ни са на мнение, че Фетел е виновен, 18% са за версията състезателен инцидент и едва 13% обвиняват Уебър.

Коментари
comments powered by Disqus