R-Spec версията на Genesis Coupe ще се предлага и с обновения 3,8-литров V6 на Hyundai за моделната 2011 г. Двулитровият четирицилиндров двигател остава в портфолиото на корейския спортист.
Ревизираният V6 на Hyundai генерира 228 кВт (310 к.с.) и 361 Нм, като по тези показатели не се различава от предходната версия. От компанията обаче обещават по-нисък разход и емисии CO2. При двулитровия четирицилиндров агрегат с принудително пълнене съответните стойности са 213 к.с. и 302 Нм. R-Spec се предлага с шестстепенна механична трансмисия. При Genesis Coupe 3.8 Grand Touring е наличен и шестстепенен автоматик ZF, а при Genesis Coupe 2.0T – петстепенен.
R-Spec окачването (MacPerson отпред и многозвенно отзад) е настроено предимно за каране на писта, като освен със спортните амортисьори и пружини, обновеният модел може да се похвали с 25-милиметрова стабилизираща щанга отпред и 22-милиметрова отзад. За максималната устойчивост на усукване се грижи и разпънката на коша. R-Spec се предлага и с опция за регулиране на страничния наклон на предните колела.
Спирачната система е на Brembo, като за Genesis Coupe 3.8 R-Spec дисковете са 340 и 330-милиметрови с четирибутални апарати. 19-цоловите колела контактуват с асфалта посредством гуми на Bridgestone с размери 225/40YR19 отпред и 245/40YR19 за задната ос.
За отличната ефективност при спиране се грижат още електронните помощници (ABS със система за електронно разпределяне на спирачното усилие, електронната стабилизираща програма и спирачният асистент), а пакетът с екстри се допълва от тракшън контрола, системата за контрол на налягането в гумите и най-важното – диференциала с ограничено приплъзване.