Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hybrid Kinetic H600 by Pininfarina тръгва към конвейера

20.03.2017 13:57

Според предварителните планове първите партиди на H600 фирми ще бъдат сглобени в Италия

Съвместният проект на дизайнерското студио Pininfarina и хонгконгската група Hybrid Kinetic (HK) – седанът H600, ще влезе в серийно производство през 2019 или 2020. Това съобщава Automotive News, като се позовава на члена на борда на HK Картър Еун.

Представеният на последното автомобилно изложение в Женева концепт H600 by Pininfarina показва ключови подробности от дизайна и конструкцията на автомобила. Според Картър новият сериен модел ще повтори 85-90% от вече показания прототип.

Дължината на седана е 5200 мм, широчината - 2000 г., а височината - 1494 мм. Багажното пространство е 500 л.

Седанът се задвижва от електродвигатели, които генерират сумарна мощност 816 к.с. (600 кВт). Благодарение на тях автомобилът ускорява от нула до сто за 2,9 секунди. Максималната скорост е 250 км/ч.

Концептът се основава на алуминиево шаси. Електродвигателите задвижват предната и задната ос. Под пода на автомобила са скрити големи блокове на литиево-йонните батерии (капацитетът им не е известен). Ако акумулираната енергия в тях не е достатъчна, може да бъде активирана микротурбина,  инсталирана под капака.

H600 има насрещно отварящи се врати без B колата между тях. Дървено покритие има не само на панелите на вратите и на задната седалка, но също и на пода. В серийния вариант инженери вероятно ще проектират класически и по-практични детайли.

Най-вероятно ще бъдат запазени големият, вертикално ориентиран, екран на  мултимедийна система и панорамният покрив, по чийто периметър са поставени лампите за интериорно осветление.

Бордовият генератор е в състояние да дозареди батерията чрез зарядна станция или в движение, там, където няма достъп до електрическа мрежа. В комбиниран европейски цикъл NEDC седанът Hybrid Kinetic H600 може да измине повече от 1000 км с едно зареждане. От проекта става ясно, че е използван опитът на италианския концепт Pininfarina Cambiano от 2012 година. Той също беше същински хибрид с газова микротурбина.

Собственото тегло на хибрида е 1870 кг, статичното разпределение по оси е  52:48 (предна/задна).

Според предварителните планове на Hybrid Kinetic първите партиди на H600 фирми ще бъдат сглобени в Италия с помощта на Pininfarina, а след това серийното производство на хибрида партньорите се осъществява т в Китай. В продължение на 5-10 години годишното производство на H600 трябва да надхвърли 200 000 единици. Основните пазари ще бъдат САЩ и Китай, а по-късно този скромен списък може да бъде разширен. Повече подробности за проекта ще се появят в следващите месеци. Между другото, компанията Hybrid Kinetic не възнамерява да спре дотук с концепта H600. Точно след един месец на изложението в Шанхай тя ще покаже други два  демо автомобила.

Създателите на прототипа го охарактеризират  като "чист, пъргав, чувствителен и нежен." Повърхностите са много аеродинамични, а хромът е използван точно толкова, за да бъде създадена луксозна атмосфера.

H600 ще се конкурира на пазара не само с Tesla S, но и с такива амбициозни новодошли модели като Lucid Air, LeEco LeSEE и FF 91.

Коментари
comments powered by Disqus