Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai AX1 се присъединява към моделната гама

29.03.2021 17:18
Hyundai AX1 се присъединява към моделната гама

Очевидно новият модел ще изпрати някого в пенсия, иначе смисълът е неразбираем

Hyundai ще представи нов хечбек от сегмент A за развиващите се пазари тази година. Предполага се, че моделът, който неофициално е получил наименованието  AX1, ще бъде оборудван с трицилиндрови бензинови двигатели 1,0 и 1,2 с мощност до 100 к.с., механична, роботизирана трансмисия и задвижване на предните колела. Hyundai има достатъчно субкомпакти с подобно оборудване  комплект. Очевидно новият модел ще изпрати някого в пенсия, иначе смисълът на появата му е неразбираем.

Снимката е направена в Южна Корея. Фотошпионинът преследва кросоувъра ix25 в модификация с три реда седалки (вдясно) и се озовава на паркинга с два Hyundai AX1. Автомобилът вляво е по-добре оборудван от колегата си в центъра: има релси на покрива, антена перка, мигачи в огледалата.

Изглежда, че ъгловият AX1 сякаш е издялкан с брадва. Временните дръжки са залепени към задните врати, уплътненията са изложени и прозорците сякаш не падат. Бруталността на новия автомобил се подчертава от "квадратните" арки на колелата и относително високия просвет.

Индийците очакват AX1 с особено нетърпения, въпреки че вече имат Grand i10 Nios (третото поколение на Hyundai i10) и Santro. И двата модела са базирани на платформата K1 като AX1, Aura, Eon и други. Местните журналисти са впечатлени от идеята за най-малкия кросоувър на марката (микро SUV), предизвикващ Suzuki Ignis с пет врати и предстоящия Tata HBX. Пътят до европейските пазари за AX1 е затворен, защото за тях е актуализираният Kia Picanto, който ще се срещне с третото поколение наToyota Aygo. Известно е, че новият Bayon принадлежи към B-класа, заедно с Venue и Sonata.

Коментари
comments powered by Disqus