Автосалонът в Сеул стана домакин на премиерата на Hyundai Blue2. За захранването на прототипа отговаря горивна клетка с мощност от 90 кВт.
Името Blue2 е комбинация от Blue Drive – екологичната линия на Hyundai, и H2 - символът за водорода в Менделеевата таблица. За съжаление в официалния пресрилийз корейците са обърнали повече внимание на тази, както и на някои наистина незначителни характеристики на прототипа, вместо да се концентрират върху същината му. А тя е, че Blue2 използва система за задвижване с горивна клетка. Нейната мощност е 90 кВт, като при един литър водород тя може да генерира достатъчно енергия за изминаването на 34,9 километра. Какъв обаче е електромоторът, на този етап не е ясно.
Blue2 е получил гуми с ниско съпротивление на търкаляне и оптимизирани в аеродинамично отношение алуминиеви колела. И докато подобни елементи са неизменна част от повечето високоефективни модели на големите производители, то информационната система Intersected Flow определено не е. Статусът на автомобила например се изобразява от външната му страна посредством два LED панела, разположени в предната и задната част. Същевременно системата разпознава водача и отваря автоматично вратата. Друго любопитно решение е замяната на страничните огледала с камери – две на класическите им позиции и една на тавана.
Успоредно с Blue2 на щанда на Hyundai присъства и хибридът Sonata, като това е дебют за модела на родна земя.