Корейците предвиждат за юли 2009 година комбинация от Liquefied Petroleum Gas (LPG) и задвижван от литиево-йонни батерии електромотор. За тази цел ще бъде ползвана техническата платформа на модела Avante, познат в Европа под името Elantra.
Очаква се автомобилът да влезе в историята като първия сериен модел с хибриднo LPG-задвижване. Двигателят с вътрешно горене ще разполага с обем от 1600 кубически сантиметра и мощност от 121 конски сили. Ще бъде вградена и безстепенна CVT-трансмисия.
Хибридният Elantra ще притежава както резервоар за бензин, така и газова уредба. Конвенционалният мотор ще бъде комбиниран с електромотор, чиято производителност възлиза на 20 к. с. Относно вредните емисии производителят задава стойности от 103 грама CO2 на километър, което приблизително отговаря на нивото на Honda Civic IMA и Toyota Prius.
Световна новост се явява иновативната разработката на LG Chem, при която течният електролит в батериите е заменен с полимерен гел. Напредничавата технология обещава по-голям капацитет при по-ниско собствено тегло. В допълнение се увеличава и самият живот на батериите.