Новата спортна версия на Hyundai Genesis Coupe ще дебютира пред публика на SEMA следващата седмица.
R-Spec акцентира върху спортния дух на модела 2.0T Track. Промените включват настроено за писта окачване, спирачна система на Brembo с 340 милиметрови дискове отпред, 330-милиметрови отзад и четирибутални апарати на двете оси, торсен диференциал с ограничено приплъзване и 19 цолови колела с гуми Bridgestone Potenza RE050A (225/40YR19 отпред и 245/40YR19 отзад).
Под капака на Genesis Coupe R-Spec работи познатият двулитров мотор с принудително пълнене, който генерира 210 к. с. Той е куплиран с шестстепенна механична скоростна кутия с по-къси предавателни числа, въпреки което максималната скорост достига 220 км/ч.
За да намалят цената (R-Spec е само с 1750 долара по-скъп от базовия модел и с 3000 по евтин от 2.0T Track), маркетолозите на Hyundai са премахнали повечето опции, които нямат пряко отношение към поведението на автомобила. Bluetooth интерфейсът, круиз контролът, хромираните апликации, мултифункционалният волан, компютърът за изминатото разстояние, налични при 2.0T Track, тук отсъстват.
Въпреки това R-Spec не е гол като пушка, защото серийно получава аудиосистема с шест високоговорителя, система за контрол на налягането в гумите, електронна система за стабилност, комбинирана с тракшън контрол, ABS, система за електронно разпределяне на спирачното усилие и спирачен асистент.
Genesis Coupe R-Spec ще предлага три варианта на лаковото покритие – бялото Karussell White, черното Bathurst Black и червеното Tsukuba Red. Цената му започва от 23 750 долара.