Hyundai показа обновения i10 по време на автосалона в Париж миналата година, но мъникът остана в сянката на множеството далеч по-впечатляващи премиери. Може би това е и причината корейците да публикуват едва сега пълната му документация.
Дизайнът е сериозно повлиян от последните проекти на корейците и философията на марката Fluidic Sculpture, като промените са основно в шестоъгълната радиаторна решетка, изтеглените назад челни светлини, модифицираните брони и огледалата, в чиито корпуси са интегрирани мигачите.
В салона ви очакват нови контролни уреди с индикатор за смяна на предавките, по-комфортни седалки, централна конзола, имитираща хромирано покритие и поставка за чаша на задната седалка. Любопитно е, че в списъка със стандартно оборудване попадат типични екстри като климатична инсталация, аудиосистема с шест високоговорителя и iPod интерфейс, както и електрически прозорци и централно заключване. Нивата на оборудване са четири - Blue, Classic, Active и Style.
Най-драстичните корекции обаче ще под капака. Новият трицилиндров двигател (1.0 л) с 69 к.с. е получил старт/стоп, в резултат на което средният разход е сведен до 4,2 литра, а емисиите CO2 – под 100 г/км. Естествено, динамичните характеристики не са особено впечатляващи - ускорение от 0 до 100 км/ч за 14,8 секунди и максимална скорост от 150 км/ч.
Популярният 1,25-литров Kappa мотор остава в гамата и вече може да се похвали с 13% повече мощност, а именно 86 к.с. и приблизително 9% по-нисък разход.
Hyundai i10 трябва да се появи на пазара тази пролет, като според корейците това ще бъде най-евтиният петместен автомобил или поне във Великобритания.